ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : سه‌شنبه 18 خرداد 1395 - ساعت 12:34:19
چاپ خبر

خوانندگان جعبه جادویی در ماه رمضان چه کسانی هستند؟

محمد علیزاده، علی زند وکیلی، محسن یگانه، مهدی یراحی، حجت‌اشرف‌زاده و... مهمان امسال تلویزیون در ماه مبارک رمضان هستند.

خوانندگان جعبه جادویی در ماه رمضان چه کسانی هستند؟

به گزارش مای ریتم به نقل از هنرآنلاین، ماه مبارک رمضان از امروز آغاز شد. از مدت‌ها مانده به آغاز این ماه مبارک، حساسیت‌ها درباره اینکه کدام خوانندگان تیتراژ برنامه‌های تلویزیون را می‌خوانند بالا رفت و خیلی‌ها منتظر بودند تا ببینند خواننده مورد علاقه‌شان را امسال در کدام‌یک از کانال‌های جعبه جادویی مشاهده خواهند کرد. 

در ادامه این گزارش مروری بر برنامه‌های امسال این ماه و خوانندگان آن خواهیم داشت:

شبکه یک / "پادری" / علی زند وکیلی

مجموعه تلویزیونی "پادری" (دودکش 2) که پیش از این قرار بود نوروز 95 از شبکه اول سیما پخش شود، از اول ماه رمضان از این شبکه روی آنتن می‌رود.

این مجموعه که تصویربرداری آن نیمه اردیبهشت‌ماه 95 به پایان رسید، در 21 قسمت هر شب به غیر از جمعه‌ها و شب‌های قدر از شبکه اول سیما پخش می‌شود.

موسیقی "پادری" توسط حمیدرضا صدری ساخته شده است و علی زند وکیلی خوانندگی تیتراژ این مجموعه را بر عهده دارد.

بازیگران این مجموعه عبارت‌اند از: هومن برق‌نورد، بهنام تشکر، سیما تیرانداز، امیرحسین رستمی، نگار عابدی، مجید یاسر، ابراهیم آبادی، کریم قربانی، شهین تسلیمی، محمدرضا شیرخانلو، یاس نوروزی، بازیگر خردسال زینب فلاحت پیشه با هنرمندی جمشید مشایخی.

در خلاصه داستان "پادری" (دودکش 2) آمده است: قالی‌شویی مشتاق تعطیل شده است. فیروز مشتاق در ایام نزدیک به نوروز به خاطر از دست نرفتن اعتبار قالی‌شویی و حفظ مشتریان سابق، سعی می‌کند با اجاره‌ی یک قالی‌شویی دیگر، کارش را پی بگیرد. او که با انبوهی از فرش‌های نشسته روبرو است، دردسرهای جدیدی برایش رخ می‌دهد.


شبکه یک / "شهر باران" / شهاب رمضان

برنامه تلویزیونی "شهر باران" به مجری‌گری پدرام کریمی هر شب در ماه مبارک رمضان پخش خواهد شد.

"شهر باران" عنوان ویژه‌برنامه‌ای است که با فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان به روی آنتن شبکه یک می‌رود.

این ویژه‌برنامه هر روز بعد از اخبار ساعت 19 آغاز می‌شود و قبل از اخبار ساعت 21 به اتمام می‌رسد. خوانندگی این کار بر عهده شهاب رمضان خواهد بود.

شبکه یک / "دعوت" / مازیار فلاحی

ویژه‌برنامه "دعوت" جشن بزرگی است که در شب‌های ماه مبارک رمضان و با هدف به چالش کشیدن و دعوت مردم از هر قشر و طبقه‌ای به سمت خیر و خوبی ارائه می‌شود.

افرادی که به عنوان مهمان در این برنامه حضور دارند از میان هنرمندان، ورزشکاران، خوانندگان، مسئولین هستند که هر یک به فراخور به سمت یکدلی، کار خیر، بندگی و... دعوت می‌شوند. در واقع هر مهمان که در برنامه حضور پیدا می‌کند، در ابتدا خود آغازگر خوبی است که مخاطبان را به کاری خیر دعوت می‌کند و در وهله اول خودش به آن کار اقدام عملی می‌کند و هر شب در این برنامه شاهد یک اتفاق این چنینی از سمت مهمانان خواهد بود.

موسیقی این برنامه توسط مازیار فلاحی اجرا شده است، این کار با نام "می‌رسم به تو" با ترانه‌ای از علی ثابت‌قدم و تنظیم میلاد بهشتی انجام گرفته است.

جشن رمضان امسال شبکه یک با نام "دعوت" از سه‌شنبه شب ساعت 23:15 دقیقه به صورت زنده از برج میلاد پخش می‌شود.

شبکه دو / "شب‌های شیدایی" / حجت اشرف‌زاده و محمدرضا مقدم

ویژه‌برنامه "شیدایی" با اجرای عبدالله روا میزبان هنرمندان و چهره‌های برجسته فرهنگی، هنری و ورزشی کشور می‌شود.

"شیدایی" عنوان ویژه‌برنامه‌ای اخلاقی است که از گروه فرهنگ و خانواده شبکه دو سیما به روی آنتن می‌رود. محوریت برنامه مبنی بر شیدایی و شیدا شدن است و این موضوع را بیان می‌کند که هرکس اخلاق مدار باشد، یک آدم شیداست. همچنین بیشترین موضوعات برنامه "شیدایی" بحث ازدواج و اخلاق نیکو در خانواده را پیگیری می‌کند.

محمدرضا مقدم برای تیتراژ ابتدایی و حجت اشرف زاده به عنوان خواننده تیتراژ پایانی انتخاب شده‌اند. ویژه‌برنامه "شیدایی" در قالب جنگی شبانه از 17 خردادماه از ساعت 23:11 روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

شبکه دو / "برادر" / محمد علیزاده

سریال پرطرفدار شبکه دوم سیما در حالی روی آنتن شبکه دوم سیما خواهد رفت که پیش از این قرار بود احسان خواجه امیری خواننده آن باشد، اما در نهایت حضور محمد علیزاده برای این برنامه نهایی شد.

جواد افشار که سال ۹۴ را با تجربه پخش سریال کیمیا بلندترین سریال تاریخ تلویزیون در ۱۱۰ قسمت از شبکه دو سیما به پایان رسانده بود، برای ماه رمضان ۹۵ سریال "برادر" را آماده کرده است. داستان سریال را آرش قادری نوشته است و نعمت چگینی آن را در ۳۰ قسمت تهیه‌کنندگی کرده است.

در خلاصه داستان سریال "برادر" آمده است: ماجرای سریال از آنجایی شروع می‌شود که ناصر یکی از پسران حاج کاظم مورد اغفال دشمنان پدرش قرار می‌گیرد و به تجارت حاج کاظم که بر مبنای حمایت از تولید ملی و فقط فروش برنج ایرانی است لطمه می‌زند. حاج کاظم یکی از پهلوانان و تجار خیری هست که به همراه دخترش مریم که خبرنگاری پر جنب‌وجوش است و پسر دیگرش مسعود بر علیه واردات برنج‌های قاچاق و تاریخ مصرف گذشته و مسموم به بازار فعالیت می‌کند به همین دلیل است که دلالان و قاچاقیان که حاج کاظم را سدی در مسیر خود می ببیند با اغفال ناصر کسب‌وکار او را درگیر ماجراهایی می‌کنند که ….

بازیگران این مجموعه عبارت‌اند از: حسن پورشیرازی در نقش حاج کاظم، لیلا اوتادی, کامبیز دیرباز، پوریا پورسرخ، سوگل طهماسبی بازیگر نقش مریم دختر حاج کاظم، مجید واشقانی در نقش مهران، پوراندخت مهیمن، سهیلا رضوی نقش همسر حاج کاظم، کاوه خداشناس،‌ رضا توکلی، فرج‌الله گل‌سفیدی، محمد رسول صفری، قدرت الله صالحی، سید مهرداد ضیایی، بهنام قربانی، مژگان بیات، علیرضا درویش زاده، امیر منصور فلاح، حسین پارسا، افسانه تهرانچی، سمیرا مهدوی شکیبا، مهرداد ایل‌بیگی، زهرا فراهانی و...

محمد علیزاده خواننده تیتراژ "برادر" است. این کار با شعری از مهرزاد امیرخانی و موسیقی میلاد ترابی و تنظیم معین راهبر هر شب ساعت 21:45 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

علیزاده درباره این کار گفت: این کار ماحصل یک کار دلی است که با کمک دوستانی چون معین راهبر و میلاد ترابی آماده شده است، این کار مضمونی عاشقانه داشته که به حال و هوای این ماه مبارک نزدیک است. کسانی که با من در این پروژه فعالیت داشتند قبلاً امتحان خود را پس دادند به همین دلیل مطمئنم کار خوبی از آب درآمده و همه دوست خواهند داشت.

وی افزود: این روزها فارغ از مسائل کنسرتی با وجود اینکه سخت مشغول کار روی آلبومم هستم اما به خاطر این ماه عزیز و حرمتی که داشت با کمال میل پذیرفتم.

او ادامه داد: بسیار خوشحالم که برای چندمین بار افتخار این را پیدا کردم که صدایم در سر سفره افطار و احسان مردم عزیزمان شنیده شود.

شبکه سه / "ماه عسل 95" / محسن یگانه و مهدی یراحی

قسمت اول این برنامه دوشنبه 17 خرداد روی آنتن رفت و مانند سابق به مرور و پیگیری برخی سوژه‌های مهم سال گذشته اختصاص دارد.

این برنامه تلویزیونی با وجود موضوعات جذابی که هر شب در خود دارد از جهت موسیقایی نیز تا به امسال پر از حاشیه بوده است. ماه عسل با گذشت ده سال از فعالیت خود با چهره‌های زیادی در بخش موسیقی همکاری داشته و همیشه قطعات این برنامه موفق بوده‌اند.

مهدی یراحی، فرزاد فرزین، محسن یگانه، مرتضی پاشایی، امیرعلی بهادر، محمد علیزاده، احسان خواجه امیری و... خیلی‌های از سوپراستارهای دیگر برای این برنامه یک قطعه داشتند که تا مدت‌ها بر سر زبان‌ها بوده است.

اما امسال گروه احسان علیخانی و همکارانش تا یک روز پیش از آغاز برنامه به‌صورت کاملاً مخفی اطلاعات مربوط به موسیقی آن را نگاه داشته و اجازه خروج اطلاعات را به خود و خوانند مذکور ندادند.

در نهایت روز یکشنبه محسن یگانه و مهدی یراحی به‌عنوان خوانندگان معروف این برنامه پربیننده رونمایی شدند. این دو هنرمند در حالی در "ماه عسل 95" حضور پیدا می‌کنند که هر دو چند سال پیش به فاصله کوتاه در این برنامه قطعات زیبا و به‌یادماندنی را به یادگار گذاشتند.

این همکاری در حالی صورت می‌گیرد که محسن یگانه بعد از 12 سال همکاری با رهبر ارکستر خود ناگهان همکاری‌شان قطع شد و هیچ‌یک حاضر به توضیح درباره این اتفاق نشدند. از طرف دیگر مهدی یراحی هم در حالی به استقبال این برنامه می‌رود که چندی پیش آلبوم خود با نام "مجسمه" را منتشر کرده و در تهران آن را روی صحنه برد.

شبکه پنج / "عقیق" / حجت اشرف‌زاده

شبکه پنج سیما در ماه مبارک رمضان امسال از یک برنامه گفت‌وگومحور متفاوت رونمایی می‌کند. تاک شویی متفاوت به نام "عقیق" که هر شب ساعت 22:40 پخش می‌شود و تکرار آن ساعت 16 روز بعد است. در برنامه "عقیق" با شخصیت‌های خارجی گفت‌وگو می‌شود که به دین اسلام مشرف شده‌اند.

این برنامه به خوانندگی حجت اشرف‌زاده از شبکه پنجم سیما هر شب در ماه مبارک رمضان پخش خواهد شد.

محسن آزادی، مجری ثابت برنامه "خوشا شیراز" اجرای برنامه عقیق را هم به عهده دارد.

شبکه پنج / "جشن رمضان" / حسین توکلی

نوزدهمین جشن شاد تلویزیونی "جشن رمضان" در بهار قرآن هر شب از ساعت 22 به صورت زنده و مستقیم از باغ‌موزه قصر تهران پخش می‌شود.

این برنامه سال‌هاست که به مجری‌گری احمدزاده در شبکه تهران روی صحنه می‌رود.

این برنامه طبق روال سابق در شبکه پنج روی صحنه رفته و حسین توکلی هم خواننده آن است.

محمدعلیزاده, محسن یگانه, مهدی یراحی, حجت اشرف زاده, علی زندوکیلی,
آمار بازدید : 1,218
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500