ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : پنج‌شنبه 20 خرداد 1395 - ساعت 17:11:32
چاپ خبر

بهنام ابطحی به جای نیک پور، تعویض تاکتیکی رضا صادقی

بهنام ابطحی رهبرسابق ارکستر رضا صادقی مجددا رهبری ارکستر مشکی پوشان را برعهده گرفت.

بهنام ابطحی به جای نیک پور، تعویض تاکتیکی رضا صادقی

مای ریتم_ رهبر جدید ارکستر مشکی پوشان که از قدیمی ترین تنظیم کننده های موسیقی پاپ ایران و نوازنده قدرتمند درامز است در تیر ماه 91 آخرین کنسرت خود و گروه تحت مدیریتش را به همراهی رضا صادقی در سالن نمایشگاه میلاد  به روی صحنه برد، اکنون ،پس از گذشت حدود چهار سال از حضورش مجددا سکان داری این ارکستر را برعهده گرفت.
رضا صادقی پس از عدم همکاری با سید بهنام ابطحی و ارکستری که بهترین نوازنده های موسیقی پاپ (همچون معین راهبر، مسعود همایونی، دارا دارائی ، پیام طونی و ...) را در اختیار داشت به مدت حدود دو سال هیچ کنسرتی را بدلیل اختلافات با شرکت تحت قراردادش برگذار نکرد و با همکاری پویا نیک پور :نوازنده پیانو، ارکستر جدیدش را مجددا راه اندازی کرد و پس ازپایان تور کنسرت آمریکا و دیگر اجراهایش باسررسیدن موعد قراردادتصمیم به اتمام همکاریش با پویا نیک پور گرفت و به سراغ رهبر ارکستر قدیمی خود رفت.
رضا صادقی ضمن تائید این خبر در پاسخ به خبرنگار مای ریتم نوید خبراز تغییرات متفاوت و سورپرایز هایی در راستای آماده سازی آلبوم جدیدش که با امتیاز موسسه ایرانگام منتشر خواهد شد،نیز ارائه داد
خواننده آلبوم شب بارونی در خصوص این پایان همکاری نوشت: با سلام خدمت عزيزان جان و قبولى عبادتهـا .. در تاريخ ١١/٣/٩٥ با اعلام شخصى و البته با احترام ، بند مشكى پوشان به رهبرى دوست خوبم اقاى نيكپور اتمام كار و پايان قرارداد داشت .. كه لازم ميدونم از زحمات تك تك عزيزانى مثل " ارش مقدم ' عميد بنكدار ' امير شهـابى ' و پويا نيكپور و  سعيد صارمى . مرتضى كريمى . فاضل پيش و بقيه اعضا كمال تشكر رو داشته باشم،  كه اين عدم همكارى صرفا براى تغير اتفاقات صحنه ايى هست و نه مسائل حاشيه ايى" فايل صوتى تشكر و قدردانى و اعلام پايان همكارى هم در تاريخ ذكر شده دليل بر بى حاشيه بودن اين ماجراست كه اگه لازم باشه در كانال تلگرامم ميزارم "، به هـر حال  شروع همكارى مجدد من با هنرمند خوب و خوش ذوق جناب سيد بهـنام ابطحى رو اعلام ميكنم و اميدوارم باز هم سعادت هم صدايى رو روى صحنه با شما جانان و به رهـبرى سيد بهنام ابطحى داشته باشم.
بهنام ابطحی نیز  پیش از این خبر از حضور رضا صادقی بعنوان خواننده میهمان در یک اجرا به رهبری وی خبر داده بود و حال باید منتظر بود تا این زوج هنری سالهای گذشته این بار چه تغییراتی را در ارکستر مشکی پوشان اجرا خواهند کرد.
 

 

بهنام ابطحی, رضاصادقی, ارکستر, مشکی پوشان,
آمار بازدید : 1,177
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500