ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Chief Editor
|
تاریخ : پنج‌شنبه 20 خرداد 1395 - ساعت 17:11:32
چاپ خبر

رحمان در مراسم رونمائی آلبومش در ساری

ارکستر آینه و آلبوم جدید در حال آماده شدن است

رحمان از آماده سازی ارکستر و آلبوم بعدی در مراسم رونمائی آلبوم اولش در ساری خبر داد.

ارکستر آینه و آلبوم جدید در حال آماده شدن است

مراسم با تلاوتی از قرآن کریم و سرود ملی شروع شد و جناب آقای عشریه رئیس ارشاد اسلامی شهرستان ساری اولین سخنران این مراسم بود و آقای عشریه بسیار از این اتفاق ابراز خوشحالی کرد و این امر را به فال نیک گرفت و همچنین دوستان اهل موسیقی را تشویق به این کار کرد.
این  مراسم که به همت آقای فولادی از فعالان فرهنگی برگذار شد شخصیت های هنری فراوانی حضور داشتند و در بدو برگزاری این مراسم اساتید موسیقی و ترانه سرا های استان به عنوان میهمان حضور داشتند معرفی و تشکر شد.

محسن جعفری،جابر نوری،الیاس جوادیان،زاهدی،علیرضا کلانتری،‌فرامرز گوران،مهدی سهراب،رها فام و خانم بیتا تایی مهمانهای این برنامه بودند.
رحمان جان با خواندن آهنگ دوربین وارد صحنه شد و بعد از چند دقیقه موزیک ویدیو باتو پخش شد.
مدوید لطیفی در اول صحبت خود خواستار این شد که میکروفونی به هواداران بدهند تااگر پرسشی درباره البوم وجود دارد بپرسند که این امر مقدور نشد.
موسیقی ملودی است که ما تولید میکنیم تاهوادارن آنرا بشنوند که انتقادها و پیشنهادات ازسوی انان را دریافت کنیم تا ضعف های خود را برطرف کنیم.
سهیل خاکسار ضمن تشکر از عوامل اجرایی برای برگذاری این گفت؛بسیار خوشحالم که درکنارکسی هستم که علاوه برصدای خوب قلب بزرگی دارد و انسان شریفی است.
مدوید لطیفی صدای رحمان جان به گونه ایی است که هراهنگسازی میل دارد که با ان کار کند.در درجه اول شروع کار با قطعه جو گندمی بود خیلی جدی نبود ولی دو قطعه با دوستان کار کردیم و به این نتیجه رسیدیم که در قالب مجاز کار کنیم چون صدای رحمان این قدرت و پتانسیل را دارد
در دنیایی مجازی که دراکثر هواداران از کشورها مانند استرالیا،کانادا،و المان و حتی ایران بودند خواستار برگزاری کنسرت ار رحمان بودند.
درابتدا این امر کمی برایم عجیب بود،چون فکر نمیکردم تعداد هواداران رحمان در خارج ازکشور به اندازه ایران باشد و کارهایش شنیده شده باشند. دراینجا بود که تصمیم جدی گرفتیم و میدانستیم که راه طولانی برای گرفتن مجوز درپیش داریم، ابتدا کار را دونفره شروع کردیم که در ادامه دوستان هم به ما اضافه شدند، و از اینجا از آقای دکتر رحمان تشکرمیکنم که واقعآ حامی ما بودند، ما در راستای خوب بودن آلبوم تلاش کردیم تا مانند بعضی از آلبوها فقط در تراک اول خوب نباشد.
وی در ادامه از استاد خود آقای زاهدی که در سالن حضور داشتند تشکر و قدردانی کرد.
سهیل خاکسار: اصل کار آلبوم با آقای رحمان بوده و من چند ماهی است که با این گروه کار میکنم و به امید همکاری بیشتر در کنسرت ها و تراک هایی ک عرضه میکنیم.
رحمان ضمن تشکر از عوامل آلبوم، و تهیه کننده خود دکتر رحمانی در خصوصی آینده فعالیت هنری خود در فضای رسمی و مجاز کشور گفت: ارکستر آینه از چند روز دیگر بسته میشود و بعد از ماه مبارک رمضان شروع کنسرت ها در استان گلستان و مازندران و ضبط و پخش آهنگ جدید و برنامه ریزی آلبوم جدید را خواهیم داشت.
وی در خصوص قطعه دوربین که با استقبال خوبی مواجه شد و در این برنامه به اجرا گذاشته شد توضیح داد; آهنگ دوربین یک تراک کاملا مورد علاقه ماست که به زودی موزیک ویدیو از این اثر که به چهار موضوع بچه های سرطانی,زلزله،جنگ و دردهای اجتماعی اشاره دارد که عمدتا مورد استقبال قرار نمیگیرد.
و در آخر رحمان با خواندن آهنگ گل سرخ مراسم را تمام و شروع به امضا و عکس گرفتن با هواداران شد.
خبرنگار:علیرضا شریفی نیا
عکاس:رضا عزیزی

آمار بازدید : 2,097
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500