ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Chief Editor
|
تاریخ : یک‌شنبه 23 خرداد 1395 - ساعت 18:33:38
چاپ خبر

"یک حس تازه " مازیار بازیار منتشر شد

مازیار بازیار خواننده ی جوان موسیقی ایران پس از انتشار آهنگ های موفقی مثل حسرت آلبوم خود را منتشر کرد

"یک حس تازه " مازیار بازیار منتشر شد

این آلبوم شامل دوازده قطعه است و تنظیم قطعات آلبوم   بر عهده چهره هایی مانند گرشا رضایی  ، امیرحسین کاشانیان و   و جلال کریمی است.

اشعار این البوم را هم«مهلا سلیمانی»، «علی بحرینی»، «جلال کریمی»، «گرشا رضایی»، «مازیار بازیار» و «حسین طالبی» بر عهده گرفته اند.
از نوازندگان این آلبوم موسیقی میتوان به گرشا رضایی(گیتار باس ، آکوستیک ، پیانو و ساز های الکترونیک) ،علی جعفری پویان (ویلن)، امیرحسین کاشیان(گیتار اسپانیش)، بابک یوسفی(کلارینت)، حامد پورحسینی(فلوت و فلوت ریکوردر) ، میثم مروستی(ویلن و ویولا)،آرسام بابایی(کمانچه)، مهدی پاشا(کاخن و تومبا) اشاره کرد
مازیار بازیار در متنی از این آلبوم صحبت کرده است:خداوند را شاکرم بابت تمام مهربانی هایش. سپاسگذار شما هموطنان عزیز هستم که همیشه دلگرمی من بودید. تشکر ویژه دارم از خانواده عزیزم که دعای خیر و همراهیشون هر غیر ممکن را ممکن ساخت و از برادر بزرگوارم مهندس مرتضی دلیری که دلسوزانه تمام زحمات این البوم را متقبل شدند. از مدیریت محترم شرکت ایران فایل اسکن به خاطره همکاری صمیمانه شان در این البوم. از دوستان عزیزم نادر افشاری، محمد همتی و فراز ریخته گران که در تمام مراحل تولید این اثر همراه من بودند، از هم قطاران دلسوزم شهرام شکوهی، گرشا رضایی، امیر حسین کاشانیان، جلال کریمی، محمد موسوی، محمد حسین طالبی و تمام دوستان عزیزی که در اینجا امکان تشکر از آنها میسر نشد.
تهیه این آلبوم را شرکت نغمه ی هفت اقلیم و مرتضی دلیری ،مدیر برنامه ی مازیار بازیار ، بر عهده داشته اند
مازیار بازیار در خصوص ادامه فعالیت هنریش و پس از این آلبوم در صحبت با مای ریتم گفت: برای این آلبوم و در فرصت مناسب در شهرهای مختلف چند رونمایی داریم و فکرمیکنم  اول مرداد اولین کنسرت رسمیمان در اصفهان باشد، سالن فرشچیان اصفهان که ان شاالله بتوانیم دوستان و حامیان مان را از نزدیک ببینیم.

آمار بازدید : 1,340
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500