ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Chef Editor
|
تاریخ : پنج‌شنبه 31 تیر 1395 - ساعت 11:20:45
چاپ خبر

درآمد 78 میلیونی یک نوازنده در جشنواره موسیقی فجر

سهرا پورناظری: در کنسرت‌هایم بیشتر از این‌ها درآمد دارم/ دیگر به جشنواره فجر نخواهم رفت

درآمد 78 میلیونی یک نوازنده در جشنواره موسیقی فجر

سهراب پورناظری در نشست کنسرت «تنبور شمس» در مورد حواشی جشنواره موسیقی فجر گفت:«دستمزد من از جشنواره ۱۰۰ میلیون تومان نبود، بلکه حدود ۷۸ میلیون بود.»

سهراب پورناظری صحبت های خود را با ارائه توضیحات درخصوص حقوق دریافتی خود از جشنواره موسیقی فجر سال گذشته شروع کرد. این نوازنده‌ی تنبور و کمانچه در اعتراض به صحبت های کیوان ساکت گفت: «آقای ساکت در مراسمی بدون اینکه من حضور داشته باشم تا بتوانم از خود دفاع کنم و در مورد اظهارات ایشان توضیحی بدهم گفتند دستمزد من در جشنواره موسیقی فجر ۱۰۰ میلیون بوده که به جد می گویم این رقم نبوده است، مبلغ قرارداد من حدود ۷۸ میلیون بوده و این مبلغ به گونه ای بوده است که اگر من در برج میلاد تنها کنسرت بدهم هرگز چنین مبلغی نخواهد بود و بسیار بیشتر از اینهاست.»

فرزند کیخسرو پورناظری افزود: «حضور من در جشنواره همراه با نوازنده ای که در کشور خودش بهترین است فکر نمی کنم اجحافی در حق جشنواره بوده است. برای من جای تعجب بسیار دارد که آقای ساکت که پیشکسوت محسوب می شوند بخواهند چنین صحبت هایی را مطرح کنند. چرا ما باید نیازمند اجرا در جشنواره باشیم در صورتی که بیشترین درآمد کنسرت ها را ما داریم. حضور در جشنواره فجر پشیمانی بزرگی برای ما می آورد. این فضا اصلا فضای سالمی نبود. این سوال همیشه برای من مطرح می شود که ما خودمان خبر داریم که در سال های قبل چه اتفاقاتی رخ می داده و امروز چرا ایشان چنین صحبت هایی را مطرح می کنند.»

این هنرمند در پایان خاطر نشان کرد: «فضای خوبی در جامعه موسیقی نداریم منتها من هر کاری برای موسیقی از دستم بربیاید کوتاهی نمی کنم از خانه موسیقی گرفته تا هر جایی که احساس شود با آن مشکل و موضع دارم  من روزی به خانه موسیقی انتقادات زیادی داشتم و تمام آن ها را با آقای نوربخش مطرح کردم چراکه گفتم اگر این اقدام ذره ای به نفع موسیقی تمام می شود چرا نباید چنین کاری برای آن بکنم. دیگر هرگز در جشنواره فجر حضور نخواهم داشت ولی امیدوارم روزی تمامی مسائل حل شود.»

 

سهراب پورناظری- درآمد- جشنواره موسیقی فجر
آمار بازدید : 1,311
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500