ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Chef Editor
|
تاریخ : پنج‌شنبه 31 تیر 1395 - ساعت 15:55:52
چاپ خبر

اولین آلبوم رسمی امید ساربانی آماده ی انتشار است

خواننده ای که تین ایجرها را هدف قرار داده

امید ساربانی که حضورش در موسیقی ده ساله شده است در آستانه‌ انتشار اولین آلبوم رسمی خود چند تک آهنگ منتشر می کند که قطعه متفاوت «تو که باشی» یکی از همین قطعات است.

خواننده ای که تین ایجرها را هدف قرار داده

قطعه «تو که باشی» که به گفته امید ساربانی از اولین آلبوم رسمی‌اش جامانده، یکی از تجربه های آهنگسازی‌ وی، با ترانه ای از «سامی تحصیلداری» و تنظیم «معین ادیم» است. همچنین «بهنام حکیم» به‌عنوان نوازنده گیتار و بوزوکی در آن حضور دارد.

 این خواننده که با حضور ده‌ساله‌اش در عرصه موسیقی هنوز جوان است آخرین تک آهنگش را در زمستان سال گذشته به انتشار رسانده و نوروز امسال با تیتراژ برنامه «قاصدک» از آنتن شبکه نسیم به تلویزیون آمد و صدای او را با قطعه‌ای ارزشی در برنامه «شهر باران» در ماه مبارک رمضان شنیدیم و «تو که باشی» نخستین تک آهنگ منتشرشده از ساربانی در سال 95 محسوب می‌شود.

 وی در خصوص قطعه «تو که باشی» اظهار کرد: «این قطعه از قطعات جامانده آلبوم است که تصمیم گرفتم با توجه به فضای انرژیک کار، پیش از انتشار آلبوم آن را به گوش مخاطبانم برسانم و از طرفی در ساختار موسیقایی هدف من جذب مخاطب تین ایجر است.»

 امید ساربانی در پایان از انتشار قطعاتی پیش از آلبوم خود خبر داد و گفت: «مخاطبانم در این قطعات فضای متفاوتی از آلبوم را خواهند شنید و پس از انتشار آلبوم تمامی این سینگل تراک‌ها به‌صورت یک مجموعه منتشر می‌شود.»

 

آمار بازدید : 1,199
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500