ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : محمدرضا کاظمی
|
تاریخ : یک‌شنبه 3 مرداد 1395 - ساعت 16:39:57
چاپ خبر

احسان کرمی خواننده‌ی گروه نوشه شد

پروژه جدید آقای مجری

گروه تلفیقی «نوشه» که تابستان سال گذشته به همراه نیما رئیسی به عنوان خواننده به اجرای موسیقی می‌پرداخت، 28 مرداد کنسرتی در برج آزادی خواهد داشت که البته این بار احسان کرمی به عنوان خواننده در گروه‌شان حضور خواهد داشت.

پروژه جدید آقای مجری

به گزارش ریتم نیوز، احسان کرمی که در طول چند سال اخیر به جز اجرا در تلویزیون و برنامه‌های مختلف (مثل افتتاحیه جشنواره فیلم فجر یا جشن سریال شهرزاد) با انتشار تک آهنگ‌های گوناگون نشان داده صدای خوبی هم دارد، به یک گروه حرفه‌ای موسیقی پیوست تا در کنسرت جدیدشان با آنها همراه شود. طبق شنیده‌ها احسان کرمی مرداد امسال به همراه گروه موسیقی «نوشه» به روی استیج خواهد رفت و اولین تجربه رسمی‌اش در برگزاری کنسرت را پشت سرخواهد گذاشت.

نیوشا بریمانی سرپرست این گروه در گفتگو با موسیقی ما این خبر را رسانه‌ای کرد: ««قرار است تا آخر تابستان با گروه «نوشه» روی صحنه برویم ولی خواننده گروه تغییر کرده و این‌بار با احسان کرمی به اجرای برنامه می‌پردازیم. مجوزهای لازم گرفته شده و قرار است علاوه بر اجرای آثاری از اساتید قدیمی مثل آقای روحانی و همایون خرم، یک قطعه جدید با آهنگسازی رضا تاجبخش و شعری از بابک صحرایی هم اجرا کنیم.»

البته این اولین بار نیست که یک چهره‌ی تلویزیونی با این گروه موسیقی همکاری می‌کند، پیش از کرمی، نیما رئیسی خواننده‌ی این گروه بود که به دلیل اختلافات هنری از این گروه جدا شد و حالا احسان کرمی جایگزین او شده است.

کرمی در این کنسرت رضا لمعانی (گیتار)، مینو قاسم‌پور (قانون)، نیلوفر ابراهیمی (فلوت)، غزل مهدوی (پیانو)، عسل ملک‌زاده (دف و پرکاشن)، مهرناز دبیرزاده (پرکاشن و تمبک)، سامان بهشتی (درامز)، کیوان فرشیدنیا (گیتارباس) و نیوشا بریمانی (کمانچه، همخوان و سرپرست گروه) را در کنار خود دارد.

احسان کرمی, نوشه, کنسرت, نیما رئیسی, نیوشا بریمانی
آمار بازدید : 922
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500