ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : محمدرضا کاظمی
|
تاریخ : پنج‌شنبه 14 مرداد 1395 - ساعت 19:20:53
چاپ خبر

هنرمند بوشهری بانوی برگزیده‌ی فستیوالی در فرانسه شد

خلخالی پرچم ایران را بالا برد

آرام خلخالی، یکی از اعضای گروه «لیمر» بوشهر که به نمایندگی از کشورمان در فستیوال موسیقی مونتیگناک فرانسه شرکت کرده بودند، از سوی رئیس این فستیوال به عنوان بانوی برگزیده و همینطور سفیر صلح انتخاب شد.

خلخالی پرچم ایران را بالا برد

به گزارش ریتم نیوز، پس از موفقیت آرام خلخالی یکی از اعضای گروه موسیقی لیمر بوشهر و انتخاب وی از سوی رئیس فستیوال موسیقی مونتیگناک فرانسه به عنوان سفیر صلح و بانوی برگزیده این فستیوال، هیات مدیره انجمن نمایشگران حرکت خانه تئاتر با انتشار پیامی موفقیت بین المللی او را تبریک گفت.

متن پیام تبریک به این شرح است: «سر کار خانم آرام خلخالی کسب دیپلم و جایزه صلح و دوستی از طرف مدیر فستیوال کریوگرافی فرانسه باعث خوشحالی و افتخار دوستداران هنر حرکت شد. این رویداد بزرگ هنری را به شما و خانواده حرکت تبریک و تهنیت عرض می کنیم امید آنکه ایرانیان همیشه در قله افتخارات بین المللی سردمدار جهانیان باشند. باشد روزی که پرچم ایران به نام صلح به دست هنرمندان ایران در جهان به اهتزار در آید. با آرزوی موفقیت برای همه هنرمندان عزیز این کهن دیار.»

محمدرضا بلادی سرپرست گروه موسیقی لیمر بوشهر نیز در این باره گفت: به دنبال حضور گروه لیمر در فستیوال موسیقی مونتیگناک فرانسه و اجرای موسیقی و آیین های بومی بوشهر، آرام خلخالی که در بخش حرکات آیینی گروه را همراهی می کرد از سوی فستیوال به عنوان سفیر صلح و بانوی برگزیده فستیوال انتخاب شد.

وی ادامه داد: این انتخاب افتخاری بزرگ برای ما بود چرا که در این فستیوال بیش از ۴۰۰ هنرمند در قالب گروه های موسیقی مطرح دنیا حضور دارند و ایشان از بین این تعداد هنرمند انتخاب شده است. بعد از این انتخاب، خلخالی در مراسم اختتامیه به همراه رئیس فستیوال، پیام صلح را به گروه های دیگر منتقل کرد و آرزوی صلح جهانی را به نمایندگی از فستیوال و این گروه برای دیگر گروه های شرکت کننده ارائه داد.

آمار بازدید : 1,203
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500