ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : محمدرضا کاظمی
|
تاریخ : یک‌شنبه 31 مرداد 1395 - ساعت 14:12:54
چاپ خبر

نماهنگ جدید «ایستاده‌ایم؛ تا آخرین قطره‌ی خون» با حواشی زیاد منتشر شد

کلیپی که حوزه هنری را نقره داغ کرد

در آخرین روزهای مردادماه، حوزه‌ی هنری از سری دوم نماهنگ‌های ایستاده‌ایم رونمایی کرد، نماهنگی که با رقمی باورنکردنی ساخته شد و حواشی عجیب و غریب زیادی را به همراه داشت.

کلیپی که حوزه هنری را نقره داغ کرد

به گزارش ریتم نیوز، نماهنگ «ایستاده‌ایم؛ تا آخرین قطره‌ی خون» به كارگردانی محمدباقر مفیدی كیا و خوانندگی حسین حقیقی ساخته شده و در ادامه‌ی نماهنگ «ایستاده ایم؛ تا آخرین نفس» بود. این اثر در تالار سوره حوزه هنری رونمایی شد و رسانه‌های اصولگرا روی آن به شدت مانور دادند.

سازندگان این نماهنگ اعلام کردند که تولید آن بیش از 2 سال زمان برده است و از جلوه‌های ویژه میدانی و بصری پیچیده و ویژه‌ای در آن استفاده شده كه به طور كامل توسط نیروهای ایرانی و در داخل كشور انجام شده است.

این نماهنگ 7 دقیقه‌ای با ماجرای تلخ سقوط هواپیمای پرواز 655 در خلیج فارس و حضور ناوهای آمریكایی در این منطقه شروع می‌شود و بعد هم خواننده‌ی اثر به همراه چند نفر بدون هیچ سلاح و پشتوانه‌ی خاصی به جنگ کشتی‌های جنگی، هلی‌کوپترها و هواپیماهای نظامی امریکا می‌روند.

خواننده‌ی این نماهنگ حسین حقیقی است، کسی که پیش از این با آثاری همچون «اشتیاق» و «امیر ما» خودش را به عنوان یک خواننده‌ی ارزشی مطرح کرده بود. محسن رضوانی به عنوان ترانه سرا و امید روشن بین نیز در سمت آهنگساز و تنظیم كننده حقیقی را در این اثر همراهی کردند.

اما این نماهنگ از زمان انتشارش با حواشی ریز و درشتی روبرو شد، حاشیه‌هایی که برخلاف انتظار سازندگان اثر از سمت رسانه‌های اصولگرا بود، رسانه‌هایی که سازندگان اثر فکر می‌کنند با آنها در یک تیم هستند.

در این نماهنگ ما نیروهای امریکایی را می‌بینیم که تا ساحل ایران پیش آمدند و هیچ گروهی از نیروهای نظامی ما جلویشان را نگرفته و همین مسئله باعث شد که روزنامه جوان، کلیپ «ایستاده‌ایم؛ تا آخرین قطره‌ی خون» را بي كيفيت بخواند و آن را به سخره گرفتن توان دفاعي كشور بنامد. در بخش دیگری از گزارش روزنامه جوان، هزینه‌ی مصرف شده برای این کلیپ را به اندازه یک فیلم سینمایی برآورد کردند و تلویحا اعلام کردند که پولی که برای آن خرج شده از ارزش‌های هنری آن به مراتب بیشتر بوده.

حالا باید ببینیم پاسخ سازندگان این اثر به منتقدان چه خواهد بود و چه توجیحی برای نقدهای پیش رو دارند.

کلیپ هفت دقیقه‌ای «ایستاده‌ایم؛ تا آخرین قطره‌ی خون» را از ریتم نیوز می‌توانید دانلود کنید.

 

آمار بازدید : 1,490
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500