ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : محمدرضا کاظمی
|
تاریخ : دوشنبه 1 شهریور 1395 - ساعت 14:09:25
چاپ خبر

پای رئیس جمهور هم به ماجرای کنسرت‌های مشهد باز شد

روحانی: هرکسی که صبح بیدار می‌شود و یک تریبون پیدا می‌کند نمی‌تواند قانون گذاری کند/ وزیر نباید تبعیت کند +ویدئو

بعد از حواشی به وجود آمده درخصوص صحبت‌های امام جمعه‌ی مشهد و پذیرش عدم برگزاری کنسرت در مشهد از سوی وزیر ارشاد، رئیس جمهور هم وارد ماجرا شد و ضمن اعتراض به کوتاه آمدن وزیر، عدم برگزاری کنسرت در مشهد را یک بی قانونی خواند.

روحانی: هرکسی که صبح بیدار می‌شود و یک تریبون پیدا می‌کند نمی‌تواند قانون گذاری کند/  وزیر نباید تبعیت کند +ویدئو

به گزارش ریتم نیوز، حجت الاسلام حسن روحانی در مراسم دیدار با جامعه پزشکی کشور که صبح امروز در مرکز همایش‌های بین المللی ابوریحان برگزار شد، با بیان اینکه بی قانونی خوب نیست و بی قانونی به نام دین و دلسوزی بدتر است نکات جالب توجه زیادی را در خصوص عدم برگزاری کنسرت در مشهد به زبان آورد.

در اینجا بخشی از مهم‌ترین صحبت‌های رئیس جمهور درخصوص لغو برگزاری کنسرت‌ها در شهر مشهد که با فشار امام جمعه این شهر انجام شد را با هم مرور می‌‌کنیم:

  • افتخار ما این است که کشورمان کشور قانون است و امام (ره) بارها بر اینکه حکومت اسلام و جمهوری اسلامی حکومت قانون است تاکید کردند چرا که اگر قانون زیر پا رود سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.
  • ما مجلس شورای اسلامی داریم و هرکسی که صبح بیدار می‌شود و یک تریبون پیدا می‌کند نمی‌تواند قانون گذاری کند، و وزیر نباید نیز تبعیت کند چرا که وزیر باید تابع قانون باشد.
  • از نظر من هیچ وزیری دربرابر هیچ فشاری نباید کوتاه آید و عقب نشینی کند.اگر قرار است قانونی وضع شود باید از طریق مجلس اقدام شود و مراحل خود را در شورای نگهبان طی کند و در نهایت رئیس جمهور آن را ابلاغ کند تا عملی شود.
  • ما ایرانی هستیم و غیر از فرهنگ اسلام که فرهنگ ادب، اخلاق، مودت و اعتدال است دارای تمدنی بزرگ هستیم.
  • برخی هنگامی که در فضای مجازی می روند چه می شود، عبارت ها لحن ها، جملات، کلمات و واژه هایی فضای مجازی دیده می شود که آدم کمتر سراغ دارد.

 

آمار بازدید : 1,337
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500