ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : محمدرضا کاظمی
|
تاریخ : پنج‌شنبه 4 شهریور 1395 - ساعت 21:20:32
چاپ خبر

سرانجام سرنوشت امیرحسین مقصودلو به کجا کشیده شد؟

حواشی بی پایان تتلو؛ از دستبند و پابند تا هشتگی برای آزادی

مهم‌ترین حاشیه‌ی روزهای اخیر دنیای موسیقی، ماجرای دستگیری امیرحسین مقصودلو، معروف به امیر تتلو است. پرونده‌ای که هنوز باز است و هرروز با حرف و حدیث‌های گوناگون شاخ و برگ بیشتری می‌گیرد.

حواشی بی پایان تتلو؛ از دستبند و پابند تا هشتگی برای آزادی

به گزارش ریتم نیوز، بعد از اینکه تتلو تصویری مربوط به احضار شدنش به دادگاه به جرم اشاعه‌ی فساد و فحشا را در صفحه‌ی خود منتشر کرد، یک فایل صوتی را نیز از طریق کانال تلگرامش منتشر نمود، فایلی که در آن نسبت به این احضاریه اعتراض کرده و با ناسزا گفتن و فحاشی به بازپرس پرونده‌اش (قاضی بیژن قاسم زاده) تنور این ماجرا را داغ تر کرد.

 

روز بعد از این ماجرا ویدئوی کوتاهی به همراه یک خبر در فضای مجازی مخابره شد، ویدئویی که چیز زیادی از آن مشخص نبود اما خبر آن در رابطه با بازداشت امیرحسین مقصودلو بود. این خبر خیلی زود به مهم‌ترین حاشیه‌ی سایت‌های موسیقیایی و خبرگزاری‌های مختلف شد و هر لحظه اخبار و اطلاعات جدیدتری از این ماجرا منتشر می‌شد.

 

روز چهارشنبه خبری با این متن در اکثر خبرگزاری‌ها به چشم خورد: « تتلو خواننده زیرزمینی در حالی در راهروهای دادسرا ديده شد كه لباس زرد زندان بر تن داشت و به علاوه با دستبند و پابند تردد می كرد. نكته عجيب به فريادهای بلند او مربوط می‌شود. اين خواننده در حالی كه به شدت خودش را كتك می زد، عبارات عجيبی در مورد اينكه هوادار دارد و نمیتوانند كاری با او انجام بدهند به زبان می آورد كه توجه همه حاضرين را به خودش جلب كرده بود.تتلو بعد از دقايقی در حالی كه پابندش را باز كرده بودند، با يك دستگاه پژوی206 از مقابل دادسرا به مكان ديگری انتقال داده شد.در مدت حضور او در دادگاه، چهار نفر از وی محافظت میكردند

 

بعد از این خبر طرفداران این خواننده‌ی زیرزمینی با راه اندازی هشتگ #تتلو_را_آزاد_کنید سعی کردند که یک طوفان مجازی به راه بیاندازند و گوش‌های مسئولان را نسبت به این ماجرا تیز کنند. آنها این هشتک را به همراه کامنت‌های مختلف شان در صفحات رسمی چهره‌های سیاسی و اجتماعی قرار دادند تا با بیشتر دیده شدن آن، اتفاقی در راستای آزادی خواننده‌ی محبوبشان بیافتد.

 

اما این اتفاق خیلی نتیجه‌ای نداشت و باوجود اینکه پست‌های اینستاگرامی و کامنت‌های زیادی با این هشتک در فضای مجازی منتشر شد، ولی خبر دقیقی از سرنوشت این خواننده به بیرون درز نکرده و هنوز هیچ کس به درستی نمی‌داند چه بلایی سر تتلو خواهد آمد.

آمار بازدید : 1,570
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500