ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Chef Editor
|
تاریخ : جمعه 12 شهریور 1395 - ساعت 17:45:02
چاپ خبر

نیما صرافی‌مهر از برنامه های جدید گروه کاکوبند می گوید

کنسرت و آلبوم جدید کاکوبند در راه است

یکی از اعضای گروه موسیقی «کاکوبند» در تشریح تازه ترین فعالیت های این مجموعه از برپایی یک برنامه ویژه و متفاوت در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران خبر داد.

کنسرت و آلبوم جدید کاکوبند در راه است

به گزارش ریتم نیوز؛ نیما صرافی‌مهر با اشاره به تازه ترین فعالیت های گروه «کاکاوبند» طی روزهای آینده بیان کرد: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته روز دوشنبه ۲۲ شهریور ماه همزمان با فرا رسیدن عید سعید قربان کنسرتی را در دو نوبت ساعت ۱۷:۳۰ و ۲۱ در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می کنیم که با توجه به طراحی که انجام گرفته مخاطبان این بار شاهد یک کنسرت وسیع تر به لحاظ وسعت صدا و تصویر خواهند بود.

وی درباره قطعات این کنسرت گفت: اجرای قطعات منتخب گروه به ویژه قطعاتی از آلبوم «دعوت» یکی از بخش هایی است که ما به علاقه مندان تقدیم خواهم کرد. همچنین برنامه های ویژه ای را برای کنسرت در نظر گرفته ایم که بخش غافلگیرکننده کنسرت خواهد بود و امیدوارم با توجه به این محتوایی که در این اجرای زنده در نظر گرفته ایم مخاطبان از کنسرت گروه لذت ببرند.

عضو گروه موسیقی «کاکوبند» درباره برنامه های آینده این گروه توضیح داد: هم اکنون عمده تمرکز گروه را روی اجراهای زنده پایه ریزی کرده ایم که بتوانیم در تهران و شهرستان ها کنسرت هایی را برگزار کنیم این در حالی است که قبل از این مشغول ضبط و تولید آلبوم جدید بودیم که اگر شرایط به همین منوال باشد بعد از پایان ماه های محرم و صفر آلبوم جدید گروه نیز در دسترس طرفداران قرار خواهد گرفت.

صرافی مهر در پایان درباره احتمال شرکت گروه در جشنواره نماهنگ «ققنوس» که در دوره قبل به عنوان یکی از گروه های برگزیده آن معرفی شده بود، توضیح داد: متاسفانه به دلیل کارهای پرتراکمی که داریم فرصتی برای حضور در جشنواره «ققنوس» باقی نمی ماند.

«کاکوبند» به منظور همکاری برای تولید یک اثر در ژانر موسیقی جهانی تشکیل شد. این گروه ضمن ترکیب احساسات ملودیک شرقی‌ با تکنیک‌ های موسیقی‌ غرب با محوریت موضوعات انسانی، قطعات متعددی را برای آلبوم موسیقی‌ تولید کرد.

«سیاره من» قطعه‌ای است که در قالب نماهنگ با موضوع «انسان علیه انسان» با کارگردانی برادران بوشهری در نخستین دوره‌ی جایزه ققنوس برنده جایزه بهترین نماهنگ شد. خوانندگی و آهنگسازی این قطعات را نیما و پویا صرافی مهر به عهده داشته اند که تنظیم قطعات و میکس و مسترینگ به عهده نیما صرافی مهر بوده است. این گروه موسیقایی مرداد ماه سال گذشته آلبوم «دعوت» را در بازار موسیقی منتشر کرد.

منبع: مهر

کاکوبند
آمار بازدید : 1,847
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500