ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : سه‌شنبه 4 آبان 1395 - ساعت 10:58:46
چاپ خبر

تغییر زمان انتشار یک آلبوم پاپ،

فرزاد فرزین: آلبوم «شانزلیزه» زمستان منتشر نمی‌شود

خواننده آلبوم «6» از تغییر زمان انتشار آلبوم جدیدش خبر داد.

فرزاد فرزین: آلبوم «شانزلیزه» زمستان منتشر نمی‌شود

به گزارش «موسیقی ما»، فرزاد فرزین از تغییر در زمان انتشار آلبوم جدیدش «شانزلیزه» خبر داد و اعلام کرد که این آلبوم زمستان امسال منتشر نخواهد شد.

فرزین در این باره در گفتگو با سایت «موسیقی ما» توضیح داد: «با توجه به شرایط و فضای آلبوم، انتشار «شانزلیزه» در زمستان امسال مقدور نیست. به هر حال به دلیل ایام فاطمیه و انتخابات و ماه رمضان و... سه چهارماهی امکان برگزاری اجرای زنده وجود ندارد و همین باعث شده تصمیم بگیرم که آلبوم زمستان وارد بازار نشود و وقت و انرژی بیشتری برای تهیه وتولید آن صرف کنیم.»

این خواننده درباره زمان مورد نظر برای انتشار این آلبوم نیز گفت: «قطعا سعی مان این است که آلبوم در اوایل سال آینده وازد بازار موسیقی کشورشود.» این خواننده پیش از این در اواسط کنسرت 21 شهریور ماه‌اش در تهران درباره نام آلبوم جدید و زمان انتشارش گفته بود: «شانزه‌لیزه نام جدیدترین آلبوم من است که در حال حاضر مراحل تولید خود را می‌گذراند. به نظرتان این آلبوم در چه زمانی منتشر شود؟ در فصل زمستان؟ بله. فصل زمستان به خاطر فضایی که آلبوم دارد، بهترین موقع برای انتشار آن است که امیدوارم بتوانیم آن را در همان زمان منتشر کنیم.»

از فرزاد فرزین تاکنون آلبوم هایی چون شوک، شخصی، شراره، شلیک، شش، شانس و ... منتشر شده است.

این خواننده در حال حاضر مشغول ایفای نقش در یک سریال برای نمایش در شبکه نمایش خانگی است که بازیگرانی چون هومن سیدی و محمدرضا گلزار نیز دراین سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

فرزاد فرزین,آلبوم,شانزلیزه,آلبوم شانزلیزه,آلبوم شانزلیزه فرزاد فرزین,آلبوم جدید فرزاد فرزین
آمار بازدید : 1,025
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500