ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : سه‌شنبه 4 آبان 1395 - ساعت 19:22:54
چاپ خبر

پیشکسوت موسیقی نواحی تنها مانده است/ فروش منزل برای درمان فرزند

استاد عزیز بُسّاق یکی از نوازندگان بی‌بدیل ساز سرنا در الیگودرز این روزها در آستانه صد سالگی به دنبال تامین هزینه درمان پسرش برای پیوند ریه و خرید کپسول اکسیژن است.

پیشکسوت موسیقی نواحی تنها مانده است/ فروش منزل برای درمان فرزند

پرویز بُسّاق فرزند استاد عزیز بُسّاق در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شرایط نامطلوب پدر و برادر بیمارش بیان کرد: متاسفانه مدتی است برادرم فقط ۱۴ درصد ریه‌اش سلامت است و همین موضوع باعث شده که من و پدرم در به در دنبال تامین هزینه ۱۰۰ میلیون تومان پیوند ریه باشیم. به طوری که مجبور شدیم منزلی که در الیگودرز داریم به معرض فروش بگذاریم ولی همین منزل را هم بنگاهی خریدار نیست.

وی ادامه داد: همه می‌دانند تمام منبع درآمد پدرم از نوازندگی ساز سرنا است و اتفاقا به همین جهت چندی پیش وقتی از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان ناامید شدیم به تهران مراجعه کردیم تا دوستان در وزارت ارشاد بتوانند مشکل ما را حل کنند. اتفاقا آنجا به آقایان گفتیم تصمیم داریم خانه مان را بفروشیم، اما با وجودی که به ما وعده هایی داده شد اما نزدیک یک سال است که هیچ خبری از کمک و مساعدت در میان نیست. به هر حال شرایط به گونه ای است که پدرم را ناگزیر به فروش خانه اش کرده؛ خانه‌ای که بعید می‌دانم به این زودی کسی خریدارش باشم.

بُسّاق در پایان تصریح کرد: حال جسمانی برادرم هر روز بدتر از روز گذشته می‌شود و لازم است تا زمان پیوند ریه او از دستگاه‌های اکسیژن سازی که قیمت آنها بالغ بر ۱۴ میلیون تومان است، استفاده کند اما متاسفانه شرایط مالی بنده و پدر به گونه‌ای است که قادر به تامین این دستگاه نیستیم. به هر حال دیگر نمی دانیم چه کنیم و برای من باعث تاسف است که پدرم در حد توان خود برای هنر این کشور زحمت کشیده اما هیچ نهاد و مدیری پیدا نمی شود که بخواهد به او در این شرایط کمک کند.

عزیز بُسّاق از جمله هنرمندان کم نظیر سرنانوازی در کشورمان است که تاکنون اجراهای مختلفی در حوزه های مختلف موسیقی اقوام داشته است. این هنرمند که هم اکنون از مشکل کم شنوایی نیز برخوردار است طی هفته های گذشته درگیر تامین منابع مالی برای درمان فرزندش است.

سرنا, نوازنده, فرهنگ, هنر, الیگودرز, پیوند,
آمار بازدید : 851
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500