ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : جمعه 7 آبان 1395 - ساعت 13:00:30
چاپ خبر

«بُمرانی» در تدارک «گذشتن و رفتن پیوسته»/ تنهایی‌مان زیاد شده است

سرپرست و نوازنده گروه موسیقی «بُمرانی» از رونمایی تازه ترین آلبوم موسیقی گروه در زمستان امسال و تدارک برای برگزاری چند کنسرت متفاوت در سال آینده خبر داد.

«بُمرانی» در تدارک «گذشتن و رفتن پیوسته»/ تنهایی‌مان زیاد شده است

مانی مُزَکی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تازه ترین فعالیت های گروه موسیقی «بُمرانی» بیان کرد: تقریبا یک سال است که درگیر آماده سازی تازه ترین آلبوم موسیقی‌مان هستیم که خوشبختانه تمامی کارهای مربوط به تولید و صدور مجوزش انجام شده و قرار بر این است که آذر ماه امسال روانه بازار موسیقی شود. نام آلبوم «گذشتن و رفتن پیوسته» است که به نوعی سومین آلبوم رسمی ما بعد از «اتوبوس قرمز» و «مخرج مشترک» است و امیدوارم با توجه به حال و هوای متفاوتی که برای آن در نظر گرفته ایم مورد پسند طرفداران قرار گیرد.

وی ادامه داد: یکی از تفاوت هایی که مخاطبان می توانند در این آلبوم احساس کنند انسجام بیشتر کارها و تلاش برای ارائه موسیقی هایی یک دست است که با توجه به ضبط اثر در زمستان فضای آلبوم نیز فرق کرده و می توان گفت به نوعی تنهایی مان بیشتر از آلبوم های قبلی است. ضمن اینکه ما در این آلبوم تلاش خود را انجام دادیم که علاوه بر تفاوتی که در تنظیم ها انجام دادیم در اشعار نیز کمی متفاوت تر عمل کنیم که مقداری از آثار قبلی مان فاصله دارد. البته این به معنای دوری از سلیقه مخاطبان کارهای «بمرانی» نیست بلکه اتفاقا من تصور می کنم با توجه به اینکه مخاطبان ما عادت ندارند موسیقی معمولی از ما بشنوند بنابراین تصور می کنم مشکلی به لحاظ مخاطب نخواهیم داشت.

سرپرست گروه «بمرانی» درباره ترکیب نوازندگان آلبوم نیز توضیح داد: علاوه بر همراهی نوازندگان ثابت گروه، هنرمندانی چون روزبه اسفندارمز، سردار سرمست، مهیار طهماسبی و روزبه فدوی در بخش نوازندگی ساکسیفون، ترومپت، ویولن سل و درامز به عنوان نوازنده مهمان همراه گروه بودند که با توجه به توانایی این هنرمندان در عرصه نوازندگی اعتقاد دارم فضای بسیار خوبی به وجود آمده که امیدوارم مورد قبول طرفداران نیز قرار گیرد.

مُزَکی در بخش پایانی صحبت های خود درباره اجرای زنده گروه «بمرانی» نیز گفت: برنامه ریزی هایی برای برگزاری کنسرت در سال آینده انجام گرفته که بعد از برگزاری مراسم رونمایی و انتشار رسمی سومین آلبوم درباره آن اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

بُمرانی,گروه موسیقی بُمرانی,گذشتن و رفتن پیوسته
آمار بازدید : 803
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500