ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : یک‌شنبه 23 آبان 1395 - ساعت 08:37:36
چاپ خبر

جزئیات فصل جدید برنامه "شب‌کوک" از زبان باربد بابایی

مجری برنامه "شب کوک" می گوید در فصل جدید این برنامه با عنوان "آوانو" تغییراتی در کنداکسیون ایجاد شده است، اما امکان تغییر جدی در برنامه وجود ندارد.

جزئیات فصل جدید برنامه "شب‌کوک" از زبان باربد بابایی

باربد بابایی مجری و کارگردان برنامه استعدادیابی "شب‌کوک" در نمایشگاه مطبوعات در مورد فصل جدید این برنامه تلویزیونی به هنرآنلاین، گفت: سری جدید برنامه "شب‌کوک" با نام "آوانو" در مرحله پیش‌تولید قرار دارد. فعلاً در حال چک کردن ویدئوهای ارسالی هستیم و به زودی داوران "آوانو" ویدئوهای انتخابی را مشخص خواهند کرد. ضبط سری جدید برنامه از ماه آینده آغاز می‌شود و امیدواریم که در اوخر دی‌ماه به روی آنتن شبکه نسیم برود.

کارگردان آوانو درباره تغییرات فصل جدید آوانو افزود: در فصل جدید آوانو یک‌سری تغییرات در کنداکسیون برنامه ایجاد کرده‌ایم اما امکان تغییر جدی در این برنامه وجود ندارد. وقتی فرمت یک برنامه در رسانه ملی تأیید می‌شود، ما فقط حدود 10،20 درصد می‌توانیم آن را تغییر بدهم. این تغییرات نسبی که عرض کردم، در قرار گرفتن ارکستر زنده در پشت‌ صحنه، یک‌سری آیتم فانتزی و نحوه حذف و صعود شرکت‌کنندگان به مراحل بالاتر رخ می‌دهد و سعی می‌کنیم که یک مقدار برنامه‌مان متفاوت‌ با "شب‌کوک" باشد.

بابایی درباره چینش داوران "آوانو" گفت: در "آوانو" همچنان در خدمت آقایان حیدری، یغمایی و آسرایی هستیم و  فقط نسبت به داور چهارم تغییری صورت گرفته است. آقای برنجان جا به جا شده‌اند و یکی از کارشنا‌س‌های دوست‌داشتنی دفتر موسیقی به ما اضافه می‌شوند که از نوازندگان قدیمی و خوب کشور هستند.

این مجری تلویزیونی در مورد فعالیت‌های دیگرش در حوزه تصویر اشاره کرد: پروژه "آوانو" خیلی کمرشکن است و نمی‌شود کارهای دیگری انجام داد. در این بین به من یک فیلم سینمایی و یک سریال پیشنهاد شده که بعید است به خاطر فشار کاری آوانو به آن‌ها برسم. البته امیدوارم که خودمان در اردیبهشت ماه سال آینده یک فیلم بلند 90 دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی هادی و مجید دمیرچی بسازیم.

همچنین باربد بابایی در رفع سوء تفاهمات پس از برنامه "شب‌کوک" بر آمد و در این‌باره خاطر نشان کرد: پس از برنامه "شبک‌کوک" یک سری حواشی به وجود آمدند که متأسفانه خبرگزاری‌ها در مورد آن با ما صحبت نکردند و به استناد صداهای تلگرامی، اخبار نادرستی را منتشر کردند. برنده‌های مسابقه "شب‌کوک" دو جایزه داشتند که جایزه اول‌شان یعنی سکه‌ها، یک هفته بعد از تمام شدند برنامه توسط تهیه‌کنند تقبل شد. جایزه دیگرشان انتشار یک آلبوم با آهنگسازی داوران مسابقه "شب‌کوک" بود که دو نفر از برنده‌ها انصراف دادند و گفتند که می‌خواهیم با یک تیم دیگری کار کنیم و از جمع ما خارج شدند و دو نفر باقی‌مانده هم اکنون آلبوم‌شان به همت آقای حیدری در مرحله تولید قرار دارد و تا 3،4 ماه آینده به آن‌ها تحویل داده خواهد شد.

در پایان این گفت‌وگو در حاشیه جشنواره مطبوعات، باربد بابایی انتظارات خودش را از رسانه‌ها این‌گونه بیان کرد: تولید یک برنامه‌ موسیقیایی در رسانه ملی خیلی کار سختی است و در این بین تنها دلگرمی ما خبرگزاری‌ها، مجلات و روزنامه‌هایی هستند که از "شب‌کوک" یا "آوانو" حمایت می‌کنند و چوب لای چرخ ما نمی‌گذارند. من از رسانه‌ها خواهش می‌کنم که کمک‌مان کنند و نگذارند که چراغ این برنامه خاموش شود، چون این برنامه برای من نیست و به جامعه موسیقی کشور تعلق دارد. امیدوارم که برخی از رسانه‌ها به جای دامن زدن به شایعات و مقایسه کردن برنامه ما با برنامه دوستانی در خارج از کشور، ما را حمایت‌ کنند تا جوانان‌ ایرانی فرصت دیده‌شدن پیدا کنند و خودشان هم از یک برنامه موسیقیایی لذت ببرد.

شب کوک,آوانو,باربد بابایی,
آمار بازدید : 1,317
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500