ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : سه‌شنبه 9 آذر 1395 - ساعت 12:48:39
چاپ خبر

نوای خواهران گلچین در تالار وحدت

کنسرت "نوای گلچین" با خوانندگی مرجانه و منیژه گلچین اواسط آذرماه در تالار وحدت برگزار خواهد شد.

نوای خواهران گلچین در تالار وحدت

در سال‌های گذشته برخی از بازیگران و فوتبالیست‌ها به دلیل محبوبیت و شهرتی که بین مردم پیدا کرده بودند وارد عرصه خوانندگی شده و کنسرت هم برگزار کرده‌اند.

در دو سال گذشته این مسئله در میان بانوان نیز با استقبال فراوانی مواجه شده و شهره سلطانی، هنگامه قاضیانی از جمله فعالان این عرصه هستند. اواسط آذرماه نیز دو خواهر بازیگر در تالار وحدت روی صحنه خواهند رفت.

مرجانه گلچین بازیگر کهنه‌کار سینما و تلویزیون با همراهى منیژه گلچین خواهرش خود را برای این اجرا آماده می‌کند.

منیژه گلچین فارغ‌التحصیل هنرستان موسیقى تهران است و این روزها با همراهى مرجانه گلچین گروه "نواى گلچین" را اداره می‌کند.

مرجانه گلچین براى نخستین بار است که به عنوان یک خواننده با هواداران دیدار خواهد داشت. البته او با موسیقى بیگانه نیست. او فارغ‌التحصیل هنرستان موسیقى و تحصیل‌کرده در شاخه نوازندگى تئاتر است. هردوی این بازیگران برادرزاده نادر گلچین از موزیسین‌های شناخته‌شده عرصه موسیقی هستند.

مینو اصحابى (نوازنده ویولن و کمانچه)، آوا ایوبى (نوازنده بأس)، ملودى پازوکى (نوازنده پیانو)، نازنین پدرثانى (نوازنده تنبک و دایره)، ترگل خلیقى (نوازنده تار) و صدا صدیقى (نوازنده قانون) با رهبرى امیر صتدقین و مدیریت هنرى ماهان حیدرى، خواهران گلچین را در این اجرا همراهى خواهند کرد.

 این برنامه به تهیه‌کنندگی امید معلم، آذر معماریان و فرزام شکارى برگزار خواهد شد. این کنسرت روزهای 15 و 16 آذرماه ساعت 15 در تالار وحدت برگزار خواهد شد.

کنسرت نوای گلچین,مرجانه گلچین,منیژه گلچین,کنسرت مرجانه گلچین,کنسرت مرجانه و منیژه گلچین,تالار وحدت,کنسرت مرجانه گلچین در تالار وحدت,کنسرت مرجانه و منیژه گلچین در تالار وحدت,کنسرت تالار وحدت مرجانه و منیژه گلچین,کنسرت تالار وحدت مرجانه گلچین,کنسرت بانوان,کنسرت مخصوص بانوان
آمار بازدید : 1,212
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500