ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : سه‌شنبه 9 آذر 1395 - ساعت 14:00:44
چاپ خبر

سینا شعبانخانی در جشنواره موسیقی فجر

یک تهیه‌کننده و برگزارکننده کنسرت‌ از برنامه‌ریزی برای برگزاری کنسرت چند خواننده مطرح در تهران و شهرستان‌ها و تلاش برای اجرای سینا شعبانخانی در جشنواره موسیقی فجر سخن گفت.

سینا شعبانخانی در جشنواره موسیقی فجر

شاهین ترابی تهیه‌کننده کنسرت های موسیقی پاپ در تهران و شهرستان در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تازه ترین فعالیت های انجام گرفته برای برگزاری چند کنسرت در تهران و شهرستان ها توضیح داد: طبق برنامه ریزی هایی انجام گرفته بعد از اتمام ماه ایام عزاداری حضرت سید الشهدا و ماه صفر، روزهای ۲۲ و ۲۳ آذر کنسرت «اشوان» را در رشت برگزار می کنیم و روزهای ۱ و ۲ دی محمد علیزاده در انزلی، ۳۰ دی عماد طالب زاده در رشت و ۱۳ بهمن محسن یگانه در رشت کنسرت هایی را به تهیه کنندگی شرکت پیام برگزار می کنند.

وی ادامه داد: البته برنامه هایی هم برای برگزاری کنسرت گروه «سون» در شهرستان ها داریم که بعد از انتشار آلبوم تاریخ دقیق این کنسرت ها اعلام می شود. در زمینه برگزاری کنسرت های سینا شعبانخانی هم که چندی پیش مجوزهای رسمی خود را برای تولید آلبوم و کنسرت دریافت کرده باید به این نکته اشاره کنم که برای روز ۱۴ دی ماه برنامه ای برای برگزاری کنسرت در تهران طراحی کرده بودیم اما با توجه به اینکه مشغول رایزنی برای حضورش در سی و دومین جشنواره موسیقی فجر هستیم از این جهت کنسرت های خارج از جشنواره را به بعد از جشنواره موکول می کنیم. البته حضور شعبانخانی در جشنواره امسال تقریبا قطعی شده و ما برای وی ۲ نوبت اجرای برنامه در نظر گرفته ایم.

این تهیه‌کننده با اشاره به علت تمرکز وی روی کنسرت های شمال کشور بیان کرد: در برنامه‌هایی که چند سال گذشته برگزار کردم با مدیر تالار گلستان رشت آشنا شدم و این آشنایی منجر به پیشنهاد برای برپایی کنسرت در این منطقه شد که خوشبختانه با استقبال وی، مدیران فرهنگی و مردم هنردوست رشت و استان گیلان رو به رو شد و همین موضوع و اتفاق مقدمه ای برای برگزاری ۶۰ تا ۷۰ کنسرت تا به امروز شده که امیدوارم از این به بعد نیز استمرار داشته باشد.

وی ادامه داد: تمام سعی بنده و همکارانم در زمینه برگزاری کنسرت این بوده که بتوانیم در حد امکانات سالن ها را با بهترین کیفیت فنی برای اجرا آماده کنیم، البته راضی نگه داشتن توام مخاطبان، خواننده و گروه اجرایی کار بسیار سختی است. به هر حال تیم اجرایی ما تلاش خود را انجام داده که جزو بهترین گروه های برگزارکننده کنسرت در شهرستان ها باشد و خود شما می دانید برگزاری کنسرت در شهرستان کار بسیار سختی است اما به هر حال تجربه چندین ساله پدرم غلامرضا ترابی در شرکت پیام که تاکنون آلبوم هایی از علی جهاندار، محمد اصفهانی، امیر تاجیک، محمدرضا عیوضی، مهرداد کاظمی، خسرو شکیبایی، حمید غلامعلی، احسان خواجه  امیری، برزو ارجمند، محمود جهان وتعدادی دیگر از خوانندگان نسل اول موسیقی پاپ ایران را در عرصه موسیقی منتشر کرده فضایی را به وجود آورده که تاکنون لغو کنسرت نداشته باشیم.

ترابی در پایان با اشاره به برنامه های آینده نیز بیان کرد: تدارک برگزاری کنسرت و تولید آلبوم سینا شعبانخانی، پرهام ابراهیمی، حامد رجبی، میلاد ترابی، شهاب بخارایی که هرکدام خوانندگان صاحب سبکی در عرصه موسیقی پاپ هستند از جمله برنامه های آینده ماست.

سینا شعبانخانی,جشنواره موسیقی فحر,میلاد ترابی,شهاب بخارایی,پرهام ابراهیمی,حامد رجبی,شاهین ترابی,کنسرت سینا شعبانخانی,کنسرت سینا شعبانخانی در جشنواره موسیقی فجر,کنسرت جشنواره فجر سینا شعبانخانی
آمار بازدید : 1,174
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500