ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : پنج‌شنبه 11 آذر 1395 - ساعت 19:12:05
چاپ خبر

همایون شجریان: حال پدرم از چند ماه قبل بهتر است

همایون شجریان خوانندهٔ موسیقی سنتی ایران می‌گوید حال استاد محمدرضا شجریان به نسبت چند ماه قبل که خطرناک بود، بهتر است.

همایون شجریان: حال پدرم از چند ماه قبل بهتر است

به گزارش ایرنا، همایون شجریان که در استرالیا به سر می‌برد روز چهارشنبه در گفت وگو با تارنمای رادیو "اس.بی.اس" تصریح کرد: زیر سایه استاد شجریان بودن جذاب است و این زیرسایه استاد بودن دو اتفاق را رقم زده است.

وی گفت: این شرایط، کار را بیشتر مورد توجه قرار داده که بخشی کمک کننده بوده و بخشی نیز کار من را سخت‌تر کرده است، چون توقع مردم را بالاتر برده و اجازه اشتباه را کمتر می‌دهد.

همایون شحریان گفت: اما جذابیت زیر سایه استاد شجریان بودن برای شخص بنده همیشه سرشار از لطف و نعمت است.

وی که آلبوم‌هایی با سبک‌های متفاوتی چون "نسیم وصل"، "شوق دوست"، "ناشکیبا"، "نقش خیال"، "با ستاره‌ها"، "شب جدایی"، شوق نامه" و "آرایش غلیظ" را در کارنامه کاری خود دارد، در مورد وضعیت سلامتی محمدرضا شجریان استاد پیشکسوت آواز ایران که از ماه‌ها پیش به دلیل ابتلا به یک بیماری سخت، تحت درمان و معالجه بسر می‌برد، گفت: حال پدرم از سه چهار ماه قبل بهتر است.

وی گفت: حال استاد شجریان به نسبت چند ماه قبل که خطرناک بود بهتر است و امیدوارم روند بهبودی ادامه داشته باشد و این روند متوقف نشود.

موسیقی سنتی ایران هفته جاری بار دیگر به مذاق آن سوی مرزها خوش آمد و "هوای گریه" همایون شجریان در شهرهای مختلف استرالیا با تجلیل و استقبال کم نظیر علاقمندان به موسیقی ایرانی همراه شد.

کنسرت "هوای گریه" همایون شجریان به ترتیب در شهر‌های پرت، بریزبن، سیدنی و ملبورن استرالیا برپا و اجرا شد.

همایون شجریان,محمدرضا شجریان,وضعیت جسمی,وضعیت حال استاد شجریان,استاد محمدرضا شجریان,وضعیت حال محمدرضا شجریان,وضعیت حال شجریان,وضعیت حال استاد شجریان
آمار بازدید : 1,156
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500