ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : پنج‌شنبه 11 آذر 1395 - ساعت 19:42:12
چاپ خبر

پروژه جذب استعدادهای موسیقی نهایی شد/ رسیدن به الگوی اتریشی

مدیر پروژه جذب استعدادهای موسیقی ایرانی از تکمیل فرآیند برنامه ریزی برای راه اندازی سامانه اینترنتی جذب این پروژه با بهره گیری از الگوها و متدهای موجود در موسیقی کشور اتریش خبر داد.

پروژه جذب استعدادهای موسیقی نهایی شد/ رسیدن به الگوی اتریشی

محسن رجب پور مدیر پروژه جذب استعدادهای موسیقی ایرانی در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح فرآیند تشکیل این پروژه و جزییات آن توضیح داد: متاسفانه درد حال حاضر کارهای سبک و سخیف هم در سبد شنیداری مردم قرار می گیرد که بنده معتقدم تنها راه برون رفت از این وضعیت تولید آثار قابل دفاع در حوزه موسیقی به ویژه موسیقی پاپ است تا کم کم آثار باکیفیت جای آثار بی کیفیت فعلی را بگیرند.

وی ادامه داد: ما در پروژه «جذب استعدادهای موسیقی ایرانی» که حامد همایون اولین خروجی آن محسوب می شود تمام تلاش خود را انجام داده ایم که تا به سمت تولید آثاری برویم که چه در حوزه اجراهای زنده و چه تولید آلبوم، از نظر ساز بندی، ارکستر و خواننده در بهترین شرایط باشد.

مدیر پروژه جذب استعدادهای موسیقی ایرانی خبر داد: بعد از حامد همایون خوانندگان دیگری هستند که در آینده ای نزدیک به مخاطبان معرفی می شوند. من نیز به عنوان مدیر این پروژه برنامه ریزی بزرگی را در این زمینه شروع کرده ام و در حال حاضر هم سامانه ای برای فرآیند جذب خوانندگان مستعد مراحل نهایی تشکیل خود را طی می کند تا ما بتوانیم در این راستا برنامه ریزی دقیق تری داشته باشیم. البته این را هم می دانیم که در ابتدای کار با انبوهی از تقاضاها رو به رو خواهیم شد اما اگر برنامه ریزی هایمان دقیق باشد قطعا فضا به سمتی هدایت خواهد شد که همین سیستم می تواند به خودی خود پاسخگو باشد.

مدیر عامل موسسه فرهنگی هنری «ترانه شرقی» در بخش دیگری از صحبت های خود تاکید کرد: تا پایان سال ۹۵ ساز و کار جذب استعدادهای موسیقی ایران به طور کامل آماده می شود و ما دنبال این هستیم تا طی سال های آینده در همه گونه های موسیقی آنقدر خوب کار کنیم تا هنرمندان با استعدادی که تعدادشان هم کم نیست وارد فضای تولید و عرضه آثار شود و اگر این روند در درست پیش رود آن وقت می توان امیدوار بود که تا دو دهه آینده ما هم نمونه کوچکی از فرآیند گوش دادن به موسیقی در کشور اتریش را شکل دهیم زیرا آنها به واسطه آموزش صحیحی که از موسیقی دارند هیچ کار بدی را نمی شنوند.

وی در پایان گفت: امیدوارم همکارهای بنده در عرصه موسیقی و نهادهایی که در این حوزه تصمیم گیرنده هستند به کمک این پروژه بیایند تا نتیجه خوبی از آن حاصل شود.

محسن رجب پور,پروژه جذب استعدادهای موسیقی ایرانی,جذب استعدادهای موسیقی ایرانی,استعدادهای موسیقی,حامد همایون
آمار بازدید : 1,019
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500