ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : جمعه 19 آذر 1395 - ساعت 22:29:51
چاپ خبر

بیانسه نامزد 9 جایزه گرمی شد

اسامی نامزدهای پنجاه و نهمین دوره جوایز سالانه گرمی اعلام شد.

بیانسه نامزد 9 جایزه گرمی شد

بیانسه خواننده 35 ساله آمریکایی پیشتاز نامزدهای این دوره جوایز گرمی است که اسامی آن‌ها سه‌شنبه غروب اعلام شد.

او در 9 بخش نامزد دریافت جایزه است. دریک، ریحانا و کانیه وست، هر یک با هشت نامزدی پس از بیانسه، بیشترین نامزدی را کسب کرده‌اند. چَنس د رپر در اولین حضور خود در جوایز گرمی، در هفت بخش نامزد شده است.

ادل برای آلبوم "25" در پنج بخش نامزد شده است. این آلبوم سال گذشته زمانی به بازار آمد که برابر با قوانین گرمی امکان رقابت در جوایز دوره قبلی را نداشت.

بیانسه با "لیموناد"، ادل با "25" و دریک با "مناظر" هر سه برای دریافت جایزه بهترین آلبوم سال رقابت می‌کنند. آن‌ها در این بخش جاستین بیبر با "هدف" و استرگیل سیمپسن با "A Sailor's Guide to Earth" را به عنوان رقیب پیش رو دارند.

بیانسه با 9 نامزدی خود، تاکنون 62 بار نامزد دریافت جایزه گرمی شده که بیش از هنرمند زن دیگر در تاریخ جوایز گرمی است. او 20 جایزه گرمی در کارنامه دارد و اگر امسال بتواند هشت جایزه دیگر بگیرد، موفق‌ترین هنرمند زن تاریخ گرمی می‌شود. اکنون آلیسن کراوس با 27 پیروزی، رکوردار زنان در جوایز گرمی است.

بیانسه بجز نامزدی در بخش بهترین آلبوم سال، در بخش‌های بهترین آلبوم معاصر شهری، بهترین آهنگ سال، بهترین رکورد سال، بهترین اجرای تک‌نفره پاپ، بهترین اجرای راک، بهترین اجرای رپ، بهترین موزیک ویدیو و بهترین موسیقی فیلم هم نامزد شده است.

او در بخش بهترین رکورد با آهنگ "تکوین" نامزد شده است. "سلام" از ادل، "7 سال" از لوکاس گراهام، "کار" از ریحانا با حضور دریک و "Stressed Out" از توئنتی وان پایلتز، دیگر نامزدهای این بخش هستند.

دیوید بوئی خواننده بریتانیایی که سال گذشته در 69 سالگی درگذشت، در چهار بخش از جمله بهترین آلبوم موسیقی آلترناتیو، بهترین آهنگ راک و بهترین اجرای راک نامزد شده است.

موسیقی فیلم "جوخه خودکشی" سه نامزدی به دست آورده است: یک نامزدی در بخش بهترین موسیقی گردآوری‌شده برای رسانه تصویری و دو نامزدی در بخش بهترین ترانه نوشته‌شده برای رسانه تصویری.

"پل جاسوس‌ها" (تامس نیومن)، "هشت نفرت‌انگیز" (انیو موریکونه)، "بازگشته" (آلوا نوتو و ریوچی ساکاموتو)، "جنگ‌های ستاره‌ای: نیرو بیدار می‌شود" (جان ویلیامز) و "چیزهای عجیب" جلد 1 و 2 (کایل دیکسن و مایکل استاین)، نامزدهای بهترین موسیقی متن برای رسانه تصویری هستند.     

مراسم پنجاه و نهمین دوره جوایز سالانه گرمی 12 فوریه 2017 (بامداد دوشنبه 25 بهمن به وقت ایران) در استیپلز سنتر در لس آنجلس برگزار و زنده از شبکه سی‌بی‌اس پخش می‌شود.

سال گذشته کندریک لامار خواننده هیپ-هاپ که با آلبوم "To Pimp A Butterfly" نامزد 11 جایزه گرمی شده بود، برنده پنج جایزه شد و تیلور سوئیفت برای آلبوم "1989" جایزه بهترین آلبوم سال را از آن خود کرد.

بیانسه,جایزه گرمی,گِرَمی
آمار بازدید : 1,963
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500