ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : جمعه 19 آذر 1395 - ساعت 22:34:43
چاپ خبر

رهبر ارکستر جوانان جهان به ایران می‌آید

به دنبال امضای تفاهم‌نامه دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر با دامیانا جورانا، رهبر ارکستر جوانان جهان به ایران می‌آید.

رهبر ارکستر جوانان جهان به ایران می‌آید

به گزارش هنرآنلاین، دامیانا جورانا رهبر ارکستر جوانان جهان به دنبال امضا تفاهم‌نامه خود با دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ٤٦ تهران، هفته آینده برای برگزاری مستر کلاس نوازندگی و همنوازی به تهران می‌آید.

سوسن تقی پور رئیس دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ٤٦ تهران، با اعلام این خبر گفت: بعد از امضا تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه با ارکستر جوانان جهان، در اولین اقدام دامیانا جورانا با حضور در تهران طی روزهای ٢٠ و ٢١ آذرماه مستر کلاس نوازندگی ویولن، ویولا و همنوازی را در سالن آمفی تئاتر دانشگاه برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: در این مستر کلاس که با همکاری آکادمی موسیقی پنج خط برگزار می‌شود شرکت‌کنندگان طی این دو روز، در دو سئانس صبح (٩ تا ١٣) و عصر (١٥ تا١٩) به آموزش زیر نظر ایشان خواهند پرداخت.

تقی پور در خصوص مفاد تفاهم‌نامه دانشگاه با ارکستر جوانان جهان اظهار داشت: اجرای مشترک ارکستر فرهنگ و هنر دانشگاه با ارکستر جوانان جهان، آهنگسازی قطعات مشترک، حضور و دعوت از دانشجویان مستعد دانشگاه در ارکستر جوانان جهان، حضور دانشجویان مستعد در مستر کلاس‌های تخصصی در ایتالیا، برگزاری سمینارهای مختلف توسط اساتید ایتالیایی در ایران، برگزاری مستر کلاس‌هایی درباره موسیقی ایرانی توسط اساتید دانشگاه ما در ایتالیا و ... از جمله مفاد این تفاهم‌نامه هستند که در اولین قدم، مستر کلاس رهبر این ارکستر را در تهران خواهیم داشت.

مستر کلاس نوازندگی و همنوازی دامیانا جورانا در حالی یکشنبه و دوشنبه ٢٠ و ٢١ آذرماه در دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ٤٦ تهران برگزار می‌شود که علاقه‌مندان همچنان می‌توانند جهت شرکت و ثبت نام با شماره تلفن‌های ٦٦٥٩٦١٨٨، ٦٦٥٩٦٨٦٥، ٦٦٥٦٤٤٥٦ تماس حاصل نمایند.

دامیانا جورانا,ارکستر جوانان جهان,رهبر ارکستر جوانان جهان,مستر کلاس نوازندگی و همنوازی دامیانا جورانا
آمار بازدید : 1,877
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500