ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : جمعه 19 آذر 1395 - ساعت 22:34:43
چاپ خبر

وحید تاج با «گردون» در تهران و بندرعباس می‌خواند

گروه موسیقی «گردون» به سرپرستی آزاد میرزاپور و خوانندگی وحید تاج پنجشنبه دوم دی تازه ترین کنسرت خود را در فرهنگسرای نیاوران تهران برگزار می کند.

وحید تاج با «گردون» در تهران و بندرعباس می‌خواند

به گزارش خبرگزاری مهر، وحید تاج به همراه گروه «گردون» به سرپرستی آزاد میرزا پور، پنجشنبه ۲ دی‌ماه طی دو نوبت در تالار خلیج‌فارس فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود. این خواننده تور کنسرت خود را از دزفول آغاز کرد و در ادامه‌ این برنامه قرار است، ۲۶ آذرماه در شهر بندرعباس و ۲ دی‌ماه در تهران روی صحنه برود تا ۴ دی‌ماه در روز بزرگداشت زنده‌یاد ایرج بسطامی در شهر بم به اجرای برنامه بپردازد.

وی درباره قطعات اجرایی این کنسرت گفت: در این کنسرت‌ها ما قطعات جدیدی را اجرا خواهیم کرد که امیدوارم موردپسند مخاطبان قرار بگیرد و همچون قطعات قبلی از آن‌ها استقبال شود. ما به شهرها و مناطقی که شاید از پایتخت دور باشند سفر می‌کنیم تا بتوانیم موسیقی اصیل ایرانی را برای مشتاقان و علاقه‌مندان در این شهرها به اجرا دربیاوریم و خدمتی به مردم فرهنگ دوست کرده باشیم.

تاج اظهار کرد: کنسرت‌ها در دو بخش فارسی و محلی اجرا می‌شود که در بخش اول، تصنیف زلف دوتا روی شعری از حافظ، رنگ افشاری، ساز و آواز باز آ روی شعری از سعدی، تصنیف تو می‌روی، شعری بخوان و خورشید پرستان روی شعری از سایه، تصنیف ثنا روی شعری از مولانا، تصنیف ساغر صبح و ساز و آواز دل دیوانه به آهنگسازی آزاد میرزاپور و بهمن فریادرس به اجرا درمی‌آید و در بخش دوم تاج به اجرای قطعات یار شیرین‌سخن، باد صبا، دلبر و باغ گل بر روی شعری از علی تاج با تنظیمی از آزاد میرزاپور و بهمن فریادرس و ساز و آواز محلی می‌پردازد که در بخش‌هایی از اجرا اعضای گروه «گردون» به تک‌نوازی و هم‌نوازی می‌پردازند.

 آزاد میرزاپور تار، بهمن فریادرس کمانچه، امین حیدری عود، پویان عطایی سنتور، حمید قنبری و میلاد قریشی سازهای کوبه‌ای اعضای گروه «گردون» هستند که در این اجرا به هنرنمایی می‌پردازند.

گروه موسیقی گردون,وحید تاج,فرهنگسرای نیاوران,آزاد میرزاپور,کنسرت فرهنگسرای نیاوران وحید تاج
آمار بازدید : 2,074
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500