ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : شنبه 20 آذر 1395 - ساعت 22:14:44
چاپ خبر

اجرای زنده علیرضا عصار پس از شش سال دوری از صحنه

خواننده پرطرفدار حوزه موسیقی پس از شش سال دوری، بار دیگر در تهران و در حضور دوستدارانش به روی صحنه می‌رود.

اجرای زنده علیرضا عصار پس از شش سال دوری از صحنه

به گزارش هنرآنلاین، علیرضا عصار که آخرین کنسرت خود را در سال 89 در سالن وزارت کشور روی صحنه برده، در تاریخ 7 و 8 بهمن ماه در تهران و سالن میلاد نمایشگاه بین المللی روی صحنه خواهد رفت تا بار دیگر شاهد اجرای زنده این خواننده پرطرفدار باشیم.

عصار دراین کنسرت با گلچینی از آثار پرمخاطبی که در سالهای گذشته مورد توجه دوستدارانش قرار گرفته به همراه چند قطعه جدید که تا بحال منتشر نشده‌اند، به اجرای برنامه خواهد پرداخت و گفته می‌شود این قطعات جدید به زودی در قالب یک آلبوم با صدای عصار روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد.

رهبری ارکستر عصار در کنسرت 7 و 8 بهمن ماه را "پویا نیک‌پور" بر عهده دارد و نوازنده‌های سرشناسی چون: "همایون نصیری، آرش پژند مقدم، دارا دارایی و..." اعضای گروه نوازنده‌‌های این کنسرت را تشکیل می‌دهند.

علیرضا عصار در سالهای گذشته آلبو‌م‌های: "کوچ عاشقانه، حال من بی تو، عشق الهی، ای عاشقان، مولای عشق، نهان مکن (با حضور شهرداد روحانی)، بازی عوض شده و محتسب" را در بازار موسیقی کشور منتشر کرده و کنسرت‌های فراوانی را نیز در تهران و شهرستان روی صحنه برده است.

این اجرا در حالی قرار است بهمن ماه در تهران روی صحنه برود که گفته می‌شود "علیرضا عصار" به زودی یک تک قطعه جدید و یک موزیک ویدئو را نیز منتشر خواهد کرد.

گفتگو با علیرضا عصار درباره همه این سال‌ها و اجرای جدیدش در تهران و جزئیات آثار جدید این خواننده، تیزر و پوستر این کنسرت و... به زودی و در روزهای آینده منتشر خواهند شد.

گفتنی است این کنسرت به همت موسسه "آوای هنر" و به تهیه کنندگی "محمد جلیل‌پور" برگزار خواهد شد و بلیت فروشی این برنامه نیز به زودی از طریق سامانه 84200 آغاز می‌شود.

علیرضا عصار,کنسرت,کنسرت علیرضا عصار,تهران,کنسرت علیرضا عصار در تهران,کنسرت تهران علیرضا عصار,کنسرت تهران عصار,کنسرت عصار در تهران
آمار بازدید : 2,030
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500