ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : شنبه 20 آذر 1395 - ساعت 22:14:44
چاپ خبر

صدای وحید تاج از تلویزیون پخش می‌شود

وحید تاج، خواننده تیتراژ دو سریال پربیننده تلویزیونی شد و از امشب با تیتراژ سریال‌های "همسایه‌ها" از شبکه دوم سیما و "ماه و پلنگ" از شبکه سوم سیما مهمان خانه‌ها خواهد بود.

صدای وحید تاج از تلویزیون پخش می‌شود

به گزارش هنرآنلاین، سید محمدجواد معینی مدیر برنامه‌های وحید تاج ضمن اعلام این خبر گفت: "وحید تاج از امشب با دو تیتراژ ابتدایی و انتهایی سریال "همسایه‌ها" مهمان خانه‌ها است که آهنگسازی هر دو کار را تاج شخصاً بر عهده دارد."

معینی به همکاری این خواننده با سریال تلویزیونی "ماه و پلنگ" نیز اشاره کرد و افزود: "از امشب ادامه‌ی سریال "ماه و پلنگ" با صدای وحید تاج روی آنتن شبکه سوم سیما می‌رود و تاج خواننده‌ی تیتراژ پایانی این سریال خواهد بود."

وحید تاج دو قطعه‌ی "خدای عاشقان" و "مست عشق" را به ترتیب برای تیتراژ ابتدایی و انتهایی سریال "همسایه‌ها" به کارگردانی "مهران غفوریان" و تهیه‌کنندگی "علیرضا سبط احمدی" خوانده است که بازیگرانی چون بهاره رهنما، جواد رضویان، مهران غفوریان، سیروس گرجستانی، حسین سلیمانی و ... در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

وحید تاج آهنگسازی قطعات را بر روی شعری از "مرضیه فرمانی" انجام داده و تنظیم تیتراژ ابتدایی بر عهده "احمد میر معصومی" بوده و "آزاد میرزا پور" تیتراژ پایانی را برای ارکستر تنظیم کرده است.

آزاد میرزا پور (تار)، علیرضا دریایی (کمانچه)، حسین فاضل (سنتور) و احمد میر معصومی (پیانو) نوازندگان تیتراژ ابتدایی و کریم قربانی(ویلن‌سل)، آزاد میرزا پور(تار)، بهمن فریادرس(کمانچه)، محسن میرزا زاده(دوتار)، شایان ریاحی(سازهای کوبه‌ای)، امین حیدری(عود)، رامین ملکی(دایره و دهل)، پویان عطایی(سنتور)، علیرضا دریایی (ویلن و ویلن آلتو) و محسن کیهان نژاد (سرنا) نوازندگان تیتراژ پایانی هستند.

همچنین مهرداد میرزا پور (استودیو هزار آواز)، احمد میر معصومی (استودیو نغمه‌سازان دلنشین) صدابرداران اثر هستند و حمید آداب و امید اصغری (استودیو پاپ) وظیفه میکس و مسترینگ را بر عهده داشتند.

"ماه و پلنگ" سریال ملودرام اجتماعی به کارگردانی احمد امینی است که به تهیه‌کنندگی آرمان زرین‌کوب روی آنتن شبکه سوم سیما رفته و بازیگرانی چون داریوش ارجمند، شاهرخ استخری، ویدا جوان، امیرمحمد زند، بیتا سحرخیز و ... در آن ایفای نقش کرده‌اند و وحید تاج قطعه‌ی "ماه و پلنگ" را به آهنگسازی "حسین فاضل" با شعری از زنده‌یاد حسین منزوی برای تیتراژ انتهایی این سریال خوانده است.

تیتراژهای سریال "همسایه‌ها" و "ماه و پلنگ" با صدای وحید تاج به‌زودی از سایت "" منتشر خواهد شد.

وحید تاج,همسایه‌ها,سریال همسایه‌ها,تیتراژ,ماه و پلنگ,سریال ماه و پلنگ,تیتراژ سریال همسایه‌ها,تیتراژ همسایه‌ها,تیتراژ ماه و پلنگ,تیتراژ سریال ماه و پلنگ,مهران غفوریان,سریال مهران غفوریان
آمار بازدید : 1,913
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500