ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : جمعه 3 دی 1395 - ساعت 22:19:15
چاپ خبر

گروه موسیقی "ساکن روان" با شعر فروغ روی صحنه می‌رود + فیلم

كنسرت گروه «ساكن روان» با اشعاری از شاعران معاصر همچون فروغ فرخزاد، احمد شاملو، م-آزاد و شمس لنگرودی در روزهای 10 و 11 دی‌ماه در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

گروه موسیقی "ساکن روان" با شعر فروغ روی صحنه می‌رود + فیلم

در این کنسرت که همزمان با انتشار آلبوم «گاهی درخشش آفتاب» برگزار می‌شود، قطعاتی از آلبوم جدید و آلبوم پیشین این گروه، «ساکن روان» اجرا خواهد شد.
احسان بیرقدار که خوانندگی گروه را بر عهده دارد، آهنگسازی این آثار را همراه با بصیر فقیه نصیری انجام داده است. قطعاتی که همه در ژانر موسیقی تلفیقی، بر پایه‌ی ادبیات معاصر تهیه و تنظیم شده‌اند.
در این کنسرت، سهيل فقيه نصيرى گیتار، فرشاد رمضانى گیتارباس، شقایق صادقیان فلوت و امیرعلی طاهری درامز را می‌نوازند و نوازندگی ويولون بر عهده‌ی يگانه حسينى‌نيا است. بصير فقيه نصيرى نیز پیانوی این قطعات را خواهد نواخت.
کنسرت پیشین این گروه در سال ٩٢ در تالار ايوان شمس برگزار شد و این اولین کنسرت «ساکن روان» در پیشواز آلبوم جدیدشان است.
این برنامه‌ها ساعت 20 جمعه و شنبه‌شب 10 و 11 دی‌ماه در فرهنگسرای نیاوران به آدرس خیابان پاسداران، بعد از سه راه اقدسیه، روبه‌روی پارک نیاوران برگزار می‌شوند.
هم‌اکنون فروش اینترنتی بلیط‌های این برنامه در سایت تیوال آغاز شده است.

 

 

گروه ساکن روان,کنسرت,کنسرت گروه ساکن روان,فروغ فرخزاد,فرهنگسرای نیاوران,کنسرت گروه ساکن روان در فرهنگسرای نیاوران,کنسرت در فرهنگسرای نیاوران
آمار بازدید : 1,233
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500