ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : شنبه 11 دی 1395 - ساعت 15:38:56
چاپ خبر

​موسیقی تیتراژ «یتیم خانه ایران» با صدای پرواز همای منتشر شد

موسیقی تیتراژ پایانی فیلم سینمایی «یتیم خانه ایران» آخرین ساخته ابوالقاسم طالبی با نام «ای میهنم» و با صدای پرواز همای منتشر شد.

​موسیقی تیتراژ «یتیم خانه ایران» با صدای پرواز همای منتشر شد

 به گزارش ایلنا، موسیقی تیتراژ پایانی فیلم سینمایی «یتیم خانه ایران» با صدای پرواز همای منتشر شد.

شعر، آهنگسازی و خوانندگی این اثر توسط «پرواز همای» انجام شده است. همکاری این خواننده و آهنگساز موسیقی ایرانی با یک اثر سینمایی برای نخستین بار در فیلم سینمایی «یتیم خانه ایران» رخ داد.

«یتیم خانه ایران» به نویسندگی و کارگردانی ابوالقاسم طالبی با بازی علیرام نورایی، فرخ نعمتی، جعفر دهقان، داریوش اسدزاده، بهار محمدپور و علی شادمان درحالی آخرین هفته اکران خود را به سرگروهی سینما آزادی در پیش دارد، که فروش آن در سینماهای سراسر کشور در آستانه دو میلیاردی شدن قرار دارد.

سعید جعفرزاده مشهور به «پرواز همای»، همراه با گروه «مستان» که مجموعه‌ای از نوازندگان سازهای ایرانی هستند، سبک تازه‌ای از موسیقی سنتی را ارائه کردند. وی همچنین خواننده گروه ارکسترال به آهنگسازی شهرداد روحانی در آمریکا بوده‌است. او در زمینه هنر آواز، شاگرد اساتیدی همچون فریدون پوررضا، سیدکمال الدین عباسی، کریم صالح عظیمی بوده است. همچنین در زمینه شعر و ادبیات فارسی از اساتیدی همچون علیقلی محمودی بختیاری، حبیب نبوی، منصوره ثابت‌زاده، محمود طیاری و اصغر دادبه بهره‌مند شده است.

 

آهنگ «ای میهنم» تیتراژ فیلم سینمایی «یتیم خانه ایران» با صدای همای را از اینجا بشنوید.

پرواز همای,یتیم خانه ایران,تیتراژ,ای میهنم
آمار بازدید : 1,094
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500