ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : یک‌شنبه 12 دی 1395 - ساعت 22:47:00
چاپ خبر

پیانیست فرانسوی در ایران می‌نوازد

کریستوف بوکودجیان - پیانیست برجسته فرانسوی و استاد کنسرواتوار پاریس - در تهران و شیراز برنامه اجرا می‌کند.

پیانیست فرانسوی در ایران می‌نوازد

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی بنیاد رودکی، کریستوف بوکودجیان - پیانیست و استاد کنسرواتوار پاریس - ۱۷ دی‌ماه ساعت ۱۸ در تالار رودکی تهران و ۲۱ دی‌ماه ساعت ۲۰، در تالار حافظ شیراز در استان فارس آثاری از برامس، شوپن و راخمانینوف را اجرا خواهد کرد.

بوکودجیان که دبیری شورای بازبینی آثار نخستین دوره جایزه بین‌المللی پیانوی باربد را برعهده داشته، از ۲۲ تا ۲۴ دی‌ماه برای تدریس در مسترکلاس‌های جایزه باربد و انتخاب برگزیدگان نهایی در شیراز حضور خواهد داشت. همچنین او کنسرت‌هایش را در تبریز و بندرعباس برگزار خواهد کرد.

تور رسیتال‌های کریستوف بوکودجیان را انجمن شیراز فیلارمونیا، موسسه فرهنگی - هنری شهرآفتاب، گالری و کارخانه پیانوی باربد، با همکاری بنیاد رودکی، انجمن موسیقی تبریز و انجمن موسیقی بندرعباس برگزار می‌کنند.

کریستوف بوکودجیان (Christophe Bukudjian) در کنسرواتوار ملی لیون و کنسرواتوار ملی پاریس نزد اساتید برجسته‌ای مانند روژه مورارو، کریستین ایوالدی، مری-فرانسوا بوکه، اُرتانس کارتیه-برِسون تحصیل کرده است. او در فرانسه و خارج از این کشور اجراهایی را داشته است. همکاری با کنسرواتوار عالی ملی پاریس به‌عنوان استاد تربیت مدرس نیز از جمله فعالیت‌های او است.

کریستوف بوکودجیان,کنسرت,تهران,شیراز,کنسرت کریستوف بوکودجیان در تهران, کنسرت تهران کریستوف بوکودجیان,کنسرت کریستوف بوکودجیان در شیراز,کنسرت شیراز کریستوف بوکودجیان,تالار رودکی,کنسرت کریستوف بوکودجیان در تالار رودکی,کنسرت تالار رودکی کریستوف بوکودجیان
آمار بازدید : 905
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500