ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : پنج‌شنبه 16 دی 1395 - ساعت 22:43:17
چاپ خبر

نخستین آلبوم حامد همایون منتشر می‌شود

آلبوم "دوباره عشق" 22 دی به بازار می‌آید.

نخستین آلبوم حامد همایون منتشر می‌شود

به گزارش هنرآنلاین، حامد همایون که در ماه‌های گذشته توانسته با انتشار تک قطعات پرطرفدار در فضای مجازی، نظرها را به خود جلب کند، نخستین آلبوم رسمی خود را تحت عنوان "دوباره عشق" در تاریخ 22 دی ماه در بازار موسیقی کشور منتشر خواهد کرد.

محسن رجب‌پور مدیرعامل شرکت "ترانه شرقی" درباره این اثر انتشار نخستین آلبوم رسمی حامد همایون، گفت: در دوره کنونی فضای موسیقی در کشور به گونه‌ای شده که بسیاری از هنرمندان حوزه موسیقی از یاس و غم و عشق‌های واسوخت می‌خوانند. مأموریت حامد همایون در این آلبوم تزریق فضایی مثبت و سرشار از انرژی خوب در جامعه است که شرکت ترانه شرقی سعی دارد در آینده ای نزدیک بیشتر و بیشتر در این فضا فعالیت و فرهنگ سازی کند.

رجب پور در توضیح جزئیات بیشتر این اثر نیز توضیح داد: برای بیست قطعه در قالب یک آلبوم مجوز انتشار اخذ شده که تصمیم گرفتیم این آلبوم در هجده قطعه که شامل دوزاده قطعه از آثار مننتشر شده و 6 قطعه جدید است، روانه بازار شود. موزیسین‌هایی چون سامان امامی، مسعود جهانی و سپهر شاکری در این آلبوم همکاری کرده‌اند و سهیل حسینی، محمدرضا نظری، ندا حاتمی، آرزو مرجانی و مریم زاهدی نیز ترانه سراهای نخستین آلبوم رسمی حامد همایون هستند.

نخستین آلبوم رسمی حامد همایون تحت امتیاز موسسه "ترانه شرقی" در ایران روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد و موسسه فرهنگی "GEMMY MUSIC RECORDS" نیز امتیاز انتشار جهانی این اثر را برعهده دارد. 

جزئیات بیشتر این آلبوم به همراه پوستر و تیزرهای این اثر به زودی منتشر خواهند شد.

همچنین مراسم جشن امضای این آلبوم نیز که قرار است در حضور دوستداران این خواننده برگزار شود، به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

حامد همایون,دوباره عشق,آلبوم دوباره عشق حامد همایون,آلبوم حامد همایون,اولین آلبوم حامد همایون،آلبوم اول حامد همایون
آمار بازدید : 1,341
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500