ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : پنج‌شنبه 16 دی 1395 - ساعت 22:43:17
چاپ خبر

از 18 دی به مدت یک ماه

موسیقی تجربی با فستیوال "صت"جان می‌گیرد

فستیوال صدا و تصویرِ صت که سال گذشته آغاز به کار کرده بود امسال هم از سر گرفته می‌شود. این رویدادِ مستقل قرار از شنبه 18 دی ماه آغاز به کار کند و هر هفته میزبان دو هنرمند باشد.

موسیقی تجربی با فستیوال "صت"جان می‌گیرد

به گزارش هنرآنلاین، "صت"تشکلی از هنرمندان تجربه گرایی است که به ارتباط هنر و تکنولوژی و همین طور ارتباطات بینارسانه ای علاقه دارند. آن‌ها در تلاش‌اند، زمینه ای برای هنرمندان فراهم کنند تا بتوانند به ساخت، تجربه کردن و ارائه‌ی آثار هنری یک یا چند رسانه ای خود بپردازند و از این راه ارتباط‌های جدیدی میان خود و مخاطبانشان ایجاد کنند.

صت در زمینه‌های هنر صدا، موسیقی،  تجسمی، هنر دیجیتال، چیدمان فعال وتصاویر خود مولد تا حدی برای علاقه‌مندان این زمینه‌ها شناخته شده است. این مجموعه هرسال با برگزاری رویداد اصلیِ فستیوال صت و تک رویدادهای منظم در طول سال، به پرورش و معرفی هنرمندان جدید، همکاری با هنرمندان فعال و مطرح در این رشته‌های هنری می‌پردازد. مهم‌ترین هدف صت از برگزاری این رویدادها آشنا کردن بیشتر هنرمندان و مخاطبان با این رشته‌ها و امکانات خاص و

جالب توجهی است که در اختیارشان قرار می‌گیرد.

سال گذشته در خانه موزه استاد انتظامی اولین دوره از مجموعه رویدادهای سالانه به مدت چهار شب برگزار شد.

که هر روز شامل 2 سانس و یک جلسه نشست هنرمند با مخاطب‌ها بود. تمامی این اجراها با استفاده از لپ تاپ و بدون هیچ سازی روی صحنه رفت و در مواقعی به زیرشاخه‌های موسیقی الکترونیک با رویکرد تجربی نزدیک شد. اولین دوره برگزاری این رویداد با استقبال فوق العاده مخاطبان رو به رو شد و بدون هیچ تبلیغ و اطلاع رسانی گسترده ای تمام بلیت‌های این فستیوال فروخته شد.

دوره جدید فستیوال صت که از شنبه 18 دی ماه آغاز می‌شود تا یک ماه ادامه خواهد داشت. این بار قرار است هر هفته شنبه‌ها در سالن "کنش معاصر"دو هنرمند به اجرا بپردازند که بنابر شرایط مورد نیازشان با ویژوال همراه خواهد بود.

در هفته اول یکی از آرتیست‌ها پرکار و شناخته شده موسیقی الکترونیک یعنی "سیاوش امینی"همراه با "TARXUN"به اجرای برنامه می‌پردازند. سیاوش امینی دو آلبوم با نام‌های "گره"و "بارانداز"دارد که با همکاری نشر "ماهریز"منتشر شده است و برخی آثارش را کمپانی‌های خارج از ایران منتشر کردند. همچنین TARXUN نام هنری "فرشاد خواجه نوری"است که با همراهی ویژوال‌های "Pitheorem"که نام هنری پدرام صادق بیکی است روی صحنه می‌رود. خواجه نصیری که نوازنده گیتار و فارغ التحصیل رشته معماری است و سابقه آهنگسازی برای آثار الکتروآکوستیک را دارد.

علاقه مندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.

فستیوال صدا و تصویرِ,صت,فستیوال صت
آمار بازدید : 1,010
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500