ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : یک‌شنبه 19 دی 1395 - ساعت 14:20:39
چاپ خبر

پخش آنلاین اجراهای جشنواره موسیقی فجر

رئیس سی و دومین جشنواره موسیقی فجر از پخش آنلاین اجراهای این جشنواره با هدف پوشش گسترده‌تر و در برگرفتن شمار مخاطبان بیشتر خبر داد.

پخش آنلاین اجراهای جشنواره موسیقی فجر

حمیدرضا نوربخش رئیس سی و دومین جشنواره موسیقی فجر روز شنبه در نشست خبری این جشنواره اعلام کرد: در سی و دومین جشنواره موسیقی فجر با هدف پوشش گسترده‌تر و در برگرفتن شمار مخاطبان بیشتر، اجراها به صورت آنلاین پخش خواهند شد.

ریاست جشنواره موسیقی فجر ادامه داد: در عصر امروز دیگر مرزی وجود ندارد و همه اتفاقات ریز و درشت در دسترس عموم مردم قرار می‌گیرند. جشنواره موسیقی فجر مخاطبان گسترده‌ای دارد و از آن‌جایی که سالن‌های کنسرت برای حضور همه این مخاطبان محدودیت دارند، پخش آنلاین کنسرت‌ها می‌تواند کمک شایانی به افزایش مخاطبان جشنواره کند.

نوربخش در ادامه تصریح کرد: مردم تهران به جشنواره موسیقی فجر دسترسی دارند ولی این جشنواره فقط در پایتخت برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به موسیقی در شهرستان‌ها از تماشای آن محرومند. بنابراین خوشبختانه تکنولوژی این امکان را در اختیار ما قرار می‌دهد که بتوانیم اجراهای سی و دومین جشنواره موسیقی فجر را به صورت آنلاین به تمام نقاط کشور برسانیم.

رئیس جشنواره سی و دوم تأکید کرد: امیدوارم که این اتفاق، سرآغازی برای برنامه‌های ویژه آینده ما باشد. این اتفاق باید با زیرساخت‌های قوی شایع شود تا مردم بتوانند از امکانات پخش آنلاین کنسرت‌های موسیقی به خوبی بهره‌مند شوند.

حمیدرضا نوربخش در بخشی دیگر از سخنانش به تخفیف بلیت‌های دانشجویی جشنواره موسیقی فجر اشاره کرد و گفت: دانشجویان دانشکده‌های موسیقی و هنرستان‌ها از امروز می‌توانند با مراجعه به سایت‌های فروش بلیت‌ کنسرت‌های جشنواره، از تخفیف قیمت بلیت بهره‌مند شوند و سپس به تماشای کنسرت‌های جشنواره بنشینند و از آن‌ها لذت ببرند.

در بخشی دیگر از این نشست، نوربخش به موسیقی انقلابی جشنواره اشاره کرد و اظهار داشت: در جشنواره امسال به شکل پررنگ‌تری به موسیقی انقلاب پرداخته می‌شود. ما پنج گروه موسیقی را در نظر گرفته‌ایم که در بخش متمایزی تحت عنوان بخش موسیقی انقلاب، موسیقی‌های انقلابی 37 سال پیش را به شکل نوینی اجرا خواهند کرد.

همچنین حامد عنقا مدیر سامانه کنسرت آنلاین کشور در ادامه این نشست، گفت: اردیبهشت ماه امسال موفق شدیم با کنسرت علیرضا قربانی از اولین و تنها سامانه کنسرت آنلاین کشور رونمایی کنیم و تا به امروز توانسته‌ایم اجراهای زیادی را در سالن‌های شهر تهران برگزار کنیم. مجموعه ما متشکل از چند شرکت بزرگ است که تصمیم گرفتند در عرصه موسیقی فعالیت و به اهالی آن خدمت‌رسانی کنند.

وی ادامه داد: طی صحبت‌هایی که با مسئولان جشنواره انجام شد، بنا شد تا سامانه کنسرت‌آنلاین، این رویداد هنری را پوشش دهد و بخشی از اجراهای جشنواره را به صورت زنده برای مخاطبان سراسر کشور و همچنین مخاطبان خارجی فراهم آورد. با توجه به زیرساخت‌های ایجادشده هیچ محدودیتی برای دسترسی مخاطبان برای سامانه کنسرت‌آنلاین نخواهد بود و آنها با پایین‌ترین سطح اینترنت، بیشترین پهنای باند را داشته باشند و بتوانند اجرا را بدون هیچ مشکلی و با کیفیت مناسب تماشا کنند. تا به امروز بیش از 15 برنامه را به صورت آنلاین و زنده برگزار کرده‌ایم که در آنها کوچک‌ترین مشکل فنی نداشتیم.

مدیر سامانه کنسرت‌آنلاین در ادامه افزود: ما یک سرویس‌دهنده هستیم و نقش کنسرت‌گذار را ایفا نمی‌کنیم، ما صرفاً یک سرویس مضاعف در اختیار گروه‌های هنری قرار می‌دهیم. در ادامه هم فعالیت خودمان را در حوزه‌های سینما و تئاتر نیز گسترش خواهیم داد.

سی و دومین جشنواره موسیقی فجر از 22 دی تا 1 بهمن ماه به ریاست حمیدرضا نوربخش و در تالارهای وحدت، رودکی، فرهنگسرای نیاوران، برج آزادی ، نمایشگاه میلاد و برج میلاد برگزار می‌شود.

جشنواره موسیقی فجر,پخش زنده
آمار بازدید : 1,226
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500