ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : یک‌شنبه 19 دی 1395 - ساعت 14:38:50
چاپ خبر

ابی به تلویزیون ایران آمد! + فیلم

در ادامه پخش سریال "معمای شاه" به کارگردانی محمدرضا ورزی، ابی به تلویزیون آمد.

ابی به تلویزیون ایران آمد! + فیلم

ماجرای پخش شدن آهنگ ابراهیم حامدی معروف به ابی خواننده، از تلویزیون به سکانسی از سریال "معمای شاه" در یک کاباره بازمی‌گردد که او در آن مکان در حال خواندن است.

در قسمتی از سریال "معمای شاه"‌ که ۱۸ دی از تلویزیون پخش شد در یک صحنه محمود قربانی با بازی سپند امیرسلیمانی به همراه غلامرضا پهلوی با بازی علی فرجام‌فر به کاباره‌ای می‌روند که ابراهیم حامدی در آنجا مشغول آواز خواندن است. 

خبرآنلاین نیز در این باره به گاف تاریخی آهنگ مورد نظر پرداخت و نوشت: البته پخش این آهنگ برای سریال "معمای شاه"‌ تنها حاشیه نبود. برخی از کاربران فضای مجازی معتقدند که سازندگان سریال در انتخاب آهنگ دقت نکرده‌اند و زمان ساخت این آهنگ با زمان رویدادی که در سریال نشان داده می‌شوند، همخوانی ندارد. براساس اطلاعات منتشر شده آهنگ "خالی" سال 1355 منتشر شده است و مقطعی که در قصه "معمای شاه" روایت می‌شود به سال 1350 برمی‌گردد. یعنی پنج سال زودتر از آنکه این آهنگ ساخته شود، ورزی آن را در قصه قرار داده است.

نکته دیگر این است که برای نخستین بار خوانند‌ه‌های دوران پیش از انقلاب در قالب یکی از شخصیت‌های داستان وارد سریالی می‌شوند که از صداوسیما پخش می‌شود. پیش از این شاید در فیلم‌های سینمایی اشاره‌ای به این خوانند‌ه‌ها و اجراهای آنان صورت گرفته باشد، اما پخش صدا و تصویر بازسازی شده خواننده‌های قبل از انقلاب در تلویزیون اقدامی بود که پیش از این سابقه نداشت.

 خبرها حکایت از آن دارد که در روزهای آینده دیگر خواننده‌های قبل از انقلاب نظیر ستار، داریوش، ویگن و گوگوش نیز به جمع کسانی که تصاویرشان در سریال "معمای شاه" پخش می‌شود، بپیوندند.

 

 

 

معمای شاه,ابی,ابراهیم حامدی,گوگوش,داریوش,ویگن
آمار بازدید : 1,708
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500