ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : جمعه 24 دی 1395 - ساعت 19:34:48
چاپ خبر

علت مرگ جرج مایکل نامعلوم ولی مشکوک نیست/ اظهارات پلیس بریتانیا درباره مرگ خواننده معروف

پلیس بریتانیا بالاخره پس از گذشت چند هفته از مرگ مرموز جرج مایکل خواننده‌ معروف پاپ درباره‌ حقایق پرونده‌ مرگ او اظهار نظر کرد.

علت مرگ جرج مایکل نامعلوم ولی مشکوک نیست/ اظهارات پلیس بریتانیا درباره مرگ خواننده معروف

به گزارش هنرآنلاین به نقل از ایران آرت،  پلیس بریتانیا بالاخره پس از گذشت چند هفته از مرگ مرموز جرج مایکل خواننده‌ معروف پاپ درباره‌ حقایق پرونده‌ مرگ او اظهار نظر کرد. پلیس حوزه‌ تیمز ولی در آخرین اظهار نظر درباره‌ این پرونده گفت: این قبیل پرونده‌ها پیش‌تر نیز به اداره‌ پلیس ارجاع شده بود، پرونده‌هایی که در آن‌ها علت مرگ نامعلوم است ولی مشکوک نیست.

هالیوود ریپورتر نوشت: اداره‌ پلیس در گزارش خود اعلام کرده، بررسی درست این پرونده نیاز به زمان دارد و باید به کارشناسان فرصت داد تا علت مرگ را کشف کنند.

سخن‌گوی پلیس در واکنش به خبر مشکوک بودن علت مرگ جرج مایکل گفت: بر خلاف شایعات منتشر شده توسط بعضی خبرگزاری‌ها هیچ کدام از واحدهای پلیس جنایی مأمور بررسی این پرونده نشده‌اند.

جسد بی‌جان جرج مایکل خواننده‌ مشهور پاپ بریتانیایی در حالی در منزلش پیدا شد که او به همراه خانواده در تدارک مراسم سال نوی میلادی بودند. مدیر برنامه‌های این ستاره‌ پاپ به رسانه‌ها گفته بود که علت مرگ مایکل 53 ساله ایست قلبی بوده. با این حال بررسی علت مرگ او با انجام چند آزمایش آغاز شد، ولی پاسخ این تست‌ها زودتر از دو هفته‌ دیگر به دست کارشناسان نخواهد رسید. خبر مرگ این خواننده به خاطر فعالیت‌های انسان‌دوستانه‌اش منجر به غم و اندوه فراوان در بریتانیا شد.

 

جرج مایکل,درگذشت,علت مرگ
آمار بازدید : 1,157
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500