ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : دوشنبه 25 بهمن 1395 - ساعت 12:02:16
چاپ خبر

انتشار «بزم بی‌جانان» پدرام درخشانی

مدیر موسسه نشر و پخش «جوان» با اشاره به تازه ترین فعالیت های این مجموعه از انتشار مجموعه ویژه و متفاوت موسیقایی طی روزهای آینده خبر داد.

انتشار «بزم بی‌جانان» پدرام درخشانی

نیما جوان مدیر موسسه نشر و پخش جوان با اشاره به تازه ترین فعالیت های انجام گرفته در این مجموعه بیان کرد: خوشبختانه با برنامه ریزی های صورت گرفته فعالیت های خوبی در حال انجام است. وی به انتشار آلبوم جدیدی با عنوان «بزم بی جانان» با هنرمندی پدرام درخشانی اشاره کرد و گفت: «بزم بی جانان» عنوان اثر جدید دیگری به آهنگسازی پدرام درخشانی نوازنده و آهنگساز صاحب نام موسیقی است که اسفند ماه امسال در دسترس دوستداران موسیقی قرار می گیرد. این آلبوم با محوریت سنتور با شیوه سنتورنوازی پدرام درخشانی و با نگاهی تلفیقی به علاقه مندان عرضه است.

جوان در پایان توضیح داد: در این آلبوم میلاد درخشانی، رضا تاجبخش، هومن نامداری و پاشا هنجنی به عنوان نوازنده پدرام درخشانی را همراهی کرده اند. آلبوم «بزم بی جانان» اولین اثر پدرام درخشانی است که به صورت ویژه ای بر ساز تخصصی او سنتور بنا شده است و من فکر می کنم یکی از متفاوت ترین آلبوم های وی طی چند سال اخیر است که هم برای علاقه مندان موسیقی ایرانی و هم علاقه مندان موسیقی تلفیقی مورد توجه قرار گیرد. او در این آلبوم کانسپت بسیار خوبی را طراحی کرده که در ردیف کارهای مهم او قرار دارد.

 

منبع: خبرگزاری مهر

بزم بی‌جانان,بزم بی‌جانان پدرام درخشانی,دانلود بزم بی‌جانان پدرام درخشانی,موسسه نشر و پخش جوان,نیما جوان,میلاد درخشانی,رضا تاجبخش,هومن نامداری,پاشا هنجنی
آمار بازدید : 1,053
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500