ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : دوشنبه 25 بهمن 1395 - ساعت 12:49:09
چاپ خبر

تیتراژ سریال «عاشقانه» با صدای «فرزاد فرزین»

در سریال عاشقانه فرزاد فرزین و محمدرضا گلزار به عنوان بازیگران نقش‌های اصلی در چند سکانس خوانندگی می‌کنند و تیتراژ ابتدایی و پایانی آن نیز با صدای دو خواننده مطرح موسیقی پاپ، فریدون آسرایی و فرزاد فرزین اجرا شده است.

تیتراژ سریال «عاشقانه» با صدای «فرزاد فرزین»

سریال «عاشقانه» پرهزینه ترین سریال شبکه خانگی و با حضور بسیاری از بازیگران سوپر استار ایرانی است که مضمونی اجتماعی دارد و در خلاصه‌ داستان آن آمده: «آرامش ظاهری زندگی چند زوج جوان با ورود یک زن، به هم می‌ریزد…» ؛ نگارش این مجموعه‌ی تلویزیونی را علیرضا کاظمی‌پور و سعید جلالی بر عهده دارند.

این مجموعه 15 قسمتی از امروز (دوشنبه 25 بهمن ماه) در شبکه نمایش خانگی توزیع می شود.

به گزارش مای ریتم در این سریال فرزاد فرزین و محمدرضا گلزار به عنوان بازیگران نقش‌های اصلی در چند سکانس خوانندگی می‌کنند و تیتراژ ابتدایی و پایانی آن نیز با صدای دو خواننده مطرح موسیقی پاپ، فریدون آسرایی و فرزاد فرزین اجرا شده است.

هم اکنون می توانید موزیک ویدیو تیتراژ ابتدایی این سریال را با صدای فرزاد فرزین و با ترانه سرایی مونا برزویی و آهنگسازی و تنظیم بابک زرین، از طریق وب سایت مای ریتم مشاهده و در صورت تمایل دانلود نمایید.

 

فرزاد فرزین,سریال عاشقانه,تیتراژ,تیتراژ ابتدایی,فریدون آسرایی,محمدرضا گلزار,مهناز افشار,ساره بیات,بهاره کیان افشار,یکتا ناصر,منوچهر هادی,پانته آ بهرام,حسین یاری,حمیدرضا پگاه
آمار بازدید : 2,162
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500