ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : دوشنبه 25 بهمن 1395 - ساعت 13:24:37
چاپ خبر

خوانندگان مراسم اسکار تعیین شدند

اسامی هنرمندانی که قرار است در مراسم اسکار به اجرای برنامه موسیقی بپردازند، اعلام شد.

خوانندگان مراسم اسکار تعیین شدند

به نقل از آسوشیتدپرس، آکادمی اسکار اعلام کرد لین-مانوئل میراندا، استینگ و جاستین تیمبرلیک از جمله خوانندگانی هستند که در مراسم اسکار به اجرای برنامه می‌پردازند. جان لجند برنده اسکار ۲۰۱۴ نیز در هشتادو نهمین دوره مراسم اسکار ترانه اجرا خواهد کرد.

میراندا با حضور اولی کراوالو موسیقی فیلم انیمیشن «موآنا» را با عنوان «تا کجا باید بروم» اجرا می‌کند.

استینگ خواننده بریتانیایی ترانه «صندلی خالی» از «جیم: داستان جیمز فولی» را می‌خواند. این ترانه با همکاری جی رالف که سه بار نامزد اسکار در بخش موسیقی است، نوشته شده است.

جاستین تیمبرلیک ترانه «نمی‌توان احساس را متوقف کرد!» می‌خواند. او موسیقی و ترانه این اثر را با همکاری مکس مارتین و کارل جوآن شوستر نوشته است.

سرانجام لجند دو ترانه نامزد اسکار از فیلم «لالالند» را می‌خواند که شامل «احمق‌هایی که رویا دارند» و «شهر ستاره‌ها» است. این دو ترانه در فیلم توسط اما استون و رایان گاسلینگ اجرا شده‌اند.

ترانه «لالالند» و «آتش بازی را شروع کن» با صدای لجند نامزد اسکار نشد. او پیش از این برای ترانه «پیروزی» در فیلم «سلما» برنده اسکار شد.

 

منبع : خبرگزاری مهر

اسکار,هشتادو نهمین دوره اسکار,لین مانوئل میراندا,استینگ,جاستین تیمبرلیک,اولی کراوالو,آهنگ انیمیشن موآنا, ترانه صندلی خالی,آهنگصندلی خالی,جی رالف,ترانه نمی‌توان احساس را متوقف کرد,آهنگ نمی‌توان احساس را متوقف کرد,مکس مارتین,کارل جوآن شوستر,لالالند,رایان گاسلینگ
آمار بازدید : 992
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500