ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : دوشنبه 25 بهمن 1395 - ساعت 15:01:48
چاپ خبر

از شایعه تا واقعیت!

چند روز پیش خبری مبنی بر تعرض خواننده مطرح زیر زمینی با نام اختصاری (م.خ) به دختر جوانی در فضاهای مجازی پخش شد؛ این خبر آنقدر تکان دهنده بود که تمام ذهن ها را به خود مشغول کرد که کدام خواننده می تواند مرتکب چنین کاری شده باشد در این میان برخی از رسانه ها بیشتر به این شایعات دامن زدند و نام خواننده متهم را مجید خراطها اعلام کردند ؛ در پی این اتفاق مجید خراطها در فضای اینستگرام خود تکذیبیه ای منتشر کرد؛ در خصوص این جریان و شایعات پیش آمده با وی گفت وگویی داشتیم که در ادامه می خوانید.

از شایعه تا واقعیت!

برای نخستین بار چگونه این خبر به دست شما رسید و بعد از شنیدن آن چه عکس العملی داشتید ؟

خیلی رگباری خبر را شنیدم ؛ در عرض ده دقیقه از صد جا خبر را دیدم . در این مدت اطرافیان ،دوستان و اقوام نزدیکم حالم را پرسیدند خصوصا اقوام نزدیکم خیلی نگران بودند و گفتند مگر می شود چنین اتفاقی رخ دهد .
بعد از شنیدن این شایعات کاملا به فکر فرو رفتم و گفتم نکند برای من پاپوشی درست کرده اند؛ صدا و سیما هم بدون آن که به آبروی طرف فکر کند این خبر را اعلام کرد چون اسم اختصاری بود همه ذهن ها به سمت من رفت در صورتی که اگر اسم کامل متهم را می گفتند؛ شاید هیچکس او را نمی شناخت. حروف اختصاری و شغل متهم شبیه من بود؛ مشکل ما این است که سیستم قضایی بدون آن که بداند این اسم ممکن است شبیه کس دیگری باشد و آن فرد را با مشکلاتی روبرو کند فقط اسم اختصاری مشابه را اعلام می کند.

 

با اتفاقی که پیش آمده خودتان کنجکاو نبودید که نام متهم واقعی را کشف کنید؟

این داستان ضرر بسیاری به من وارد کرد چون ذهن تمام دنیا به این سمت رفت که متهم مجید خراطها است. با پیگیری هایی که انجام دادیم به سه نام رسیدیم و دریافتیم او اصلا خواننده پاپ نبوده (اسامی بنا به خواسته مجید خراطها اعلام نشد) مسئله بعدی هم خونی او با خواننده معروفی بود، شخص متهم خودش خواننده پاپ نیست و موضوع مهم تر زیر زمینی بودن او است که این داستان را خبرگزاری ها حذف کرده بودند. خبر اصلی این بود که یک خواننده زیر زمینی به نام (م. خ) به دختر جوانی تعرض کرده است. اگر در خبرها از کلمه زیر زمینی استفاده می شد قطعا من هم با چنین شایعه ای رو به رو نمی شدم . یک کلاغ چهل کلاغ پیش آمد تا حدی که شاهد آن بودم که خبرگزاری های بسیار موثق عملا نام من را به عنوان متهم اعلام کردند.
وقتی مراجع قضایی اجازه ندادند نام متهم پخش شود این مشکلات پیش آمد. این اتفاق موجب شد به گمانه هایی برسیم. ولی حداقل مطمئنم (م. خ) خواننده معروف پاپی نداریم مگر مجید خراطها باشد. الان تمام مشکلاتی که برای من پیش آمده نام من است که در خبرها ذکر شده است این موضوع موجب شد فعالیت هایم را بیشتر کنم.

در اینستاگرام خود با تکذیبیه اعلام کردید نخستین لایو استوری خود را پخش می کنید؛ بعد از این جریان تصمیم به چنین کاری گرفتید ؟

همان شب که تکذیبیه دادم اعلام کردم وگفتم آهنگم به زودی منتشر می شود ولی نخستین لایو استوری هم در اینستاگرامم گذاشتم قرار است هر شب ساعت۱۱ این کار را انجام دهم، این کار مشخص می کند من نه در تبعید، نه زندان و نه در بازجویی به سر می برم .
ولی تصور نمی کنم هیچ وقت ذهن مردم از خبرهای بد پاک شود چون عده ای فقط به شنیدن خبر بدعادت کرده اند تا تکذیب آن !

برای این جریان یا بهتر است بگویم دفاع از خود اقدامی نکردید؟

برای این جریان اقدامی نکردم ، حداقل ترجیح دادم خودم را سر کار نزارم چون معلوم نیست با چه کسی در بیافتم؛ اگر با اصحاب رسانه است که آنها فقط نشر خبر را به عهده داشتند و شاید خودشان هم تصور کردند متهم اصلی مجید خراطها است. اگر بخواهم از راه قانونی اقدام کنم و زمانی را برای شکایت بگذارم آخرش این جواب را از مراجع قانونی می شنوم که ما (م . خ) گفتیم نه مجید خراطها! ولی خواهش می کنم از همه کسانی که حداقل یک آهنگ از من شنیده اند یا با آهنگ های من خاطره داشته اند، خودشان را جای من بگذارند، تعرض به یک دختر جوان جرمی نیست که آبرومندانه باشد اگر قتل بود شاید می شد از ذهن مردم بیرون آورد این مسائل به شخصیت من نمی خورد، آنقدر شایعات را زود باور نکنند ؛ الان داره با آبروی من بازی می شود.

چه توصیه ای به شایعه پراکن ها دارید؟

توصیه ای ندارم از همه سایت ها و مردمی که توان و امکان آن را دارند در خواست می کنم خبر تکذیبیه را پخش کنند؛ به زودی کلیپی در اینستاگرام خود می گذارم امیدوارم در به اشتراک گذاشتن آن همه کمک کنند، این کلیپ صحبت های من درباره این اتفاق است .

چه برنامه ای برای انتشار آلبوم یا قطعات تازه خود دارید؟

فعلا از انتشار آلبوم خبری نیست ولی با این اتفاقاتی که پیش آمده قصد دارم قطعاتی منتشرکنم؛ به زودی آ هنگی را منتشر می کنم؛ این آهنگ با نام (چجوری تونستی) است انشالله سعی می کنیم تا شنبه آن را به دست مخاطبان برسانم، بعد از ایام فاطمیه از من آهنگ بیشتری خواهید شنید.

برنامه ای برای اجرای صحنه ای ندارید؟

برای ایام عید در اربیل عراق، سلیمانیه، شمال کشور، اصفهان، تبریز و چند شهر دیگر اجراهایی خواهم داشت.
در این کنسرت ها قصد دارم آهنگ های خاطره انگیزی چون مسافر ، خدانگهدار و لحظه آخر و همچنین آهنگ های شادی چون امشب و پنجره را اجرا کنم. تلاش می کنم حداقل به صورت ریمیکس اشاره کوتاهی به تمام آهنگ ها داشته باشم.
سعی دارم کنسرت های خود را متفاوت برگزار کنم به طوری که کنسرت هرشب با سانس قبلی متفاوت باشد؛ چون قصد دارم کنسرت هایم تکراری نباشد.
در حال شروع فصل تازه ای از آهنگ های خود هستم؛ ۵ الی ۶ قطعه دارم اگر به ۱۰ تا برسد حتما کنسرت تهران را برگزار خواهم کرد.

 

منبع: موسیقی فارس

مجید خراطها,م.خ,چجوری تونستی,آهنگ چجوری تونستی,کنسرت مجید خراطها
آمار بازدید : 1,160
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500