ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : دوشنبه 25 بهمن 1395 - ساعت 15:01:48
چاپ خبر

در آستانه رونمایی از وب سایت جدید

سیروان خسروی : از هفته آخر اسفند ماه مجددا کنسرت در تهران را آغاز خواهم کرد

«سیروان خسروی» چهره ی مطرح موسیقی پاپ کشور که در سال های اخیر بلیت هایش در سالن های پایتخت یکی پس از دیگری در زمان کوتاهی به فروش می رفت و مورد استقبال زیادی قرار می گرفت، در سالی که گذشت برخلاف روال پیشین خود از کنسرت گذاشتن در تهران ممانعت کرد و در ویدئویی که به تازگی از خود منتشر کرده، صحبت های خود را با پرداختن به این موضوع آغاز کرد.

سیروان خسروی : از هفته آخر اسفند ماه مجددا کنسرت در تهران را آغاز خواهم کرد

این خواننده محبوب در این باره گفت: از آخرین اجرایی که بهمن ماه 94 در تهران داشتیم، تاکنون کنسرتی در پایتخت برگزار نکردم و دلیل آن نیاز به یک سری تغییرات اساسی در شیوه ی برگزاری اجراها و همچنین قطعات بود. برای انتشار آلبوم نیز روی اسفند ماه برنامه ریزی کرده بودیم تا به شیوه ای جدید و خاص، این اثر را منتشر کنیم؛ اما متاسفانه طی اتفاقاتی که سپری شد انجام این موضوع با سطح کیفیتی که من در نظر داشتم انجام نشد و البته در این باره هیچ گونه کوتاهی ای از سمت من و تیم همراهم وجود نداشت!

وی درباره ی آلبوم جدیدش ادامه داد: این آلبوم دارای 6 قطعه ی جدید و 2 قطعه ی پخش شده با نام های «سوژه هات تکراریه» و «قاب عکس خالی» است که مجموعا 8 قطعه را شامل می شود. برای پخش کار نیز تصمیم گرفتیم که هر آهنگ جدید از آلبوم را با فاصله ی زمانی 2 هفته با قطعه ی بعدی منتشر کنیم؛ بنابراین این هفته اولین قطعه ی جدید را پخش و در دو هفته ی آتی آهنگ بعدی را نیز منتشر خواهیم کرد. پخش باقی قطعات هم به سال جدید موکول خواهد شد.

خسروی که به تازگی خبر از رونمایی وب سایت جدید خود داده، در این باره برای هواداران خود به توضیحات مفصلی پرداخت و گفت: یکی از کارهایی که در سال گذشته برای آن وقت زیادی صرف کردیم، طراحی وب سایت جدیدم بود که در آن یک کار خیلی پایه ای و تازه ای را انجام داده ایم.
از طریق وب سایت جدید ما به شیوه ای تازه به هواداران دسترسی خواهیم داشت و خوشبختانه از این طریق می توانیم که به حمایت همیشگی آن ها جور دیگری پاسخ بدهیم؛ به عنوان مثال ما می توانیم به تعداد و تاریخ کنسرت هایی که یک مخاطب در آن ها حضور داشته، تعداد آهنگ های خریداری شده و... دسترسی مستقیم داشته باشیم و از این طریق پاسخ حمایت طرفداران را بدهیم. از نظر من بین مخاطبی که یک قطعه را از وب سایت خریداری کرده و مخاطبی که به صورت رایگان دریافت کرده، تفاوتی وجود دارد که البته این تفاوت تنها در نوع حمایت آن ها است؛ و ما نیز برای هر آهنگ خریداری شده 15 امتیاز در نظر گرفتیم که پس از خریداری در حساب کاربری مخاطب ذخیره خواهد شد.

او همچنین در راستای پست اخیر اینستاگرامی اش و در محور موضوع وب سایت جدیدش گفت: همان طور که در صفحه ی اینستاگرامم گفتم، در داخل بسته های ویژه ی آلبوم آنپلاگد، کدی وجود دارد که مخاطبانی که این بسته ها را خریداری کرده اند با وارد کردن آن کد، 50 امتیاز در حساب کاربری خود دریافت خواهند کرد.
یکی از کاربرد های این امتیازها در خریداری صندلی های خوب سالن کنسرت است که ممکن است خریداری این صندلی ها تنها برای هوادارانی که امتیاز بالاتری دارند، مقدور باشد. همچنین امکان دارد که یک کنسرت اختصاصی برای مخاطبان امتیاز دار برگزار شود.
به هر حال تاثیر این امتیازها می تواند در امور مختلفی مثل رونمایی آلبوم ها، عکس گرفتن و... تاثیر گذار باشد؛ کمااینکه چندین بار شاهد این موضوع بودم که تعدادی از هواداران اصلی از عکس گرفتن جا مانده اند و این اتفاق همیشه من را ناراحت می کند!
اما خوشبختانه با این شرایط جدید همه چیز مشخص شده و برای آن برنامه ریزی می شود.

در پایان سیروان خسروی صحبت های خود را این گونه خاتمه داد: از هفته آخر اسفند ماه مجددا کنسرت در تهران را آغاز خواهم کرد و به دنبال آن در ایام عید و پس از آن، در شهرستان ها و تهران تور کنسرت ها را شروع می کنیم. با وجود کم بودن تعداد کنسرت ها، سالی که گذشت را سخت ترین سال زندگی ام از لحاظ کاری می دانم و با وجود تحمل فشار ها و استرس های روحی ای که گذراندم، این سال را یک قدم رو به جلو برای خودم می دانم و امیدوارم تا نتیجه ی این زحمات نیز برای من و مخاطبانم رضایت بخش باشد.

 

منبع : نوای فارس

سیروان خسروی,کنسرت سیروان خسروی, کنسرت تهران سیروان خسروی,سوژه هات تکراریه,آهنگ سوژه هات تکراریه,دانلود آهنگ سوژه هات تکراریه,قاب عکس خالی,آهنگ قاب عکس خالی,دانلود آهنگ قاب عکس خالی,وب سایت جدید سیروان خسروی,وب سایت سیروان خسروی
آمار بازدید : 1,067
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500