ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : دوشنبه 25 بهمن 1395 - ساعت 16:08:34
چاپ خبر

گروه کیهان کلهر جایزه گرمی گرفت

آلبوم یو-مو ما و سیلک رود آنسامبل که کیهان کلهر کمانچه‌نواز ایرانی یکی از نوازندگان آن است، برنده یک جایزه گرمی شد.

گروه کیهان کلهر جایزه گرمی گرفت

برندگان پنجاه و نهمین دوره جوایز سالانه گرمی بامداد دوشنبه به وقت ایران در مراسمی در استیپلز سنتر در لس آنجلس معرفی شدند.

جایزه گرمی بهترین آلبوم موسیقی جهان برای آلبوم "Sing Me Home" به یو-مو ما، ویلون‌سل‌نواز چینی/آمریکاییِ متولد فرانسه و سیلک رود آنسامبل (گروه جاده ابریشم) اعطاء شد. کیهان کلهر کمانچه نواز ایرانی یکی از نوازندگان این آلبوم است.

یو-مو ما پیش از این برنده 17 جایزه گرمی شده بود، اما در جوایز گرمی امسال برای اولین بار در بخش بهترین آلبوم موسیقی جهان پیروز شد. "Sing Me Home" در بخش بهترین موسیقی فیلم هم نامزد گرمی بود، اما برنده نشد.

سیلک رود آنسامبل که متشکل از نوازندگان و آهنگسازانی از بیش از 20 کشور است، در سال 2000 توسط یو-مو ما تشکیل شد و از آن زمان تاکنون در بیش از 30 کشور در سراسر آسیا، اروپا و آمریکای شمالی برنامه اجرا کرده است.

سیلک رود آنسامبل تاکنون شش آلبوم منتشر کرده است. "Sing Me Home" تازه‌ترین آلبوم این گروه در آوریل 2016 به بازار آمد. فیلمی مستند درباره سیلک رود آنسامبل به کارگردانی مورگان نویل ("20 Feet from Stardom ") مستندساز برنده اسکار در ژوئن 2016 اکران شد.

جاناتان گاندلسمن، ویولن‌زن روسی ساکن نیویورک پس از دریافت جایزه گرمی بهترین آلبوم موسیقی جهان، گفت: ما با هم غریبه بودیم، اما کار کردن در کنار هم در 15 تا 20 سال گذشته، زندگی ما را بی‌اندازه غنی کرده است. 

 

منبع: هنر آنلاین

کیهان کلهر,جایزه گرمی,Sing Me Home,آلبوم Sing Me Home,یو مو ما,سیلک رود آنسامبل,مورگان نویل,جاناتان گاندلسمن
آمار بازدید : 1,119
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500