ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : سه‌شنبه 26 بهمن 1395 - ساعت 12:39:06
چاپ خبر

«همه این روزها» ، نتیجه روزهای خیلی سخت کارن همایونفر

تازه ترین آلبوم موسیقی کارن همایونفر آهنگساز مطرح سینمای ایران با عنوان «همه این روزها» در قالب ۲ لوح فشرده در دسترس علاقه مندان قرار گرفت.

«همه این روزها» ، نتیجه روزهای خیلی سخت کارن همایونفر

کارن همایونفر آهنگساز صاحب نام و مطرح سینمای ایران تازه ترین آلبوم موسیقی خود از مجموعه آثارش برای آهنگسازی فیلم های سینمایی سال های اخیر کشورمان را با عنوان «همه این روزها» روانه بازار موسیقی کرد.

این آهنگساز در مقدمه ای به مناسبت انتشار این آلبوم توضیح داده است:

«همه این روزها به این می اندیشم که تمام کودکی و نوجوانی میانسالی ام را پشت ساز نشستم و نزدیک به سه دهه، بیش از یک ربع قرن شبانه روز زندگیم در استودیوهای ضبط موسیقی و استودیوهای مونتاژ و صدای فیلم ها گذشته است. با خود می اندیشم که شاید معامله ای منصفانه ای نبود بین آن چیز که دادم و آن چیز که گرفتم اما حال در آستانه عبور از میانسالگی ام تنها دلخوشم به اینکه موسیقی ام به دل های شما از هر نسلی که باشید راه خود را پیدا کرد.

نمی دانم بعضی ها گریسته اند، بعضی ها عاشق شده اند و بعضی ها لحظات خاطره برانگیزشان با این موسیقی گره خورده است، برخی ها شعرشان را نوشتند و بعضی ها نقاشی هایشان را کشیده اند و برای من چه نعمتی، چه احترامی، چه جایزه ای مهم تر و بالاتر از این که این مجموعه که در دست تو نازنین است حاصل عمری است که گذشت و سخت گذشت و خیلی سخت گذشت ولی شما قدرش را دانستید»

 

بصیر فقیه نصیری مدیر موسسه «پیانو هفت» ناشر این اثر نیز در یادداشتی برای این آلبوم آورده است:

«کارن همایون فر، در طول نزدیک به سه دهه فعالیت حرفه ای خود در عرصه آهنگسازی فیلم، سریال و تئاتر، بیش از یکصد اثر خلق کرده است، بارها آهنگساز مورد تحسین جشنواره ها و جشن های معتبر بوده، و نامی بلند آوازه و محبوب در میان اهالی سینما، موسیقی و مردم است.

آلبوم «همه این روزها» که مجموعه ای از موسیقی متن ۱۱ فیلم، سه سریال و یک تئاتر است، سومین مجموعه موسیقی فیلم منتشرشده از کارن همایون فر است. آثار مورد استفاده در این آلبوم، دایره وسیعی از سبک ها، فرم ها و ساز بندی های مختلف موسیقی را در بر می گیرد که خود نشانگر قدرت انطباق و تعامل آهنگساز با کارگردان فیلم و همچنین چیره دستی وی در خلق فضاهای متفاوت است. برای رسیدن به تعادل شنیداری، هنگام چینش قطعات این مجموعه، به این مهم نیز توجه شده است.

مجموعه موسیقی فیلم «همه این روزها» مستقل از تصاویر و قاب های نوشته برای آن ها، به عنوان یک اثر هنری، به درستی روی پای خود ایستاده است، و مجموعه شنیداری شده است شنیدنی، خاطره انگیز و ماندگار که طیف وسیعی از سلایق را در بر می گیرد. نشر «پیانو هفت» مفتخر است که کوشیده، این آلبوم را با بهترین کیفیت ممکن تولید و عرضه کند. »

موسیقی فیلم های «خشم و هیاهو» به کارگردانی هومن سیدی، «خانوم» به کارگردانی تینا پاکروان، «مردی برای تمام فصول» به کارگردانی بهمن فرمان آرا، «نقش نگار» به کارگردانی عطشانی، «شیفت شب» به کارگردانی نیکی کریمی و «من» به کارگردانی سهیل بیرقی در آلبوم اول و موسیقی آثاری چون سریال «مدینه» به کارگردانی سیروس مقدم، «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» به کارگردانی وحید جلیلوند، «نفس گرم» به کارگردانی محمد مهدی عسگرپور، سریال «تنهایی لیلا» محمد حسین لطیفی، «استراحت مطلق» به کارگردانی عبدالرضا کاهانی، «ناخواسته» به کارگردانی برزو نیک نژاد، «این سیب هم برای تو» به کارگردانی سیروس الوند، «نیمه شب اتفاق افتاد» به کارگردانی تینا پاکروان و «باهر» به کارگردانی حسین آخوندپور در آلبوم دوم آثاری هستند که در این اثر برای علاقه مندان منتشر شده است.

 

کارن همایونفر آهنگساز و نوازنده پیانو، احسان بیرقدار دستیار آهنگساز، علی جعفری پویان نوازنده ویولن و سولیست، همایون رحیمیان، نیما زاهدی، میثم مروستی، پدرام فریوسفی، عماد نکویی، میلاد عالمی و امین غفاری نوازندگان ویولن، سهراب برهمندی، میثم مروستی نوازندگان ویولا، کریم قربانی، آتنا اشتیاقی، مهرداد عالمی نوازندگان ویولنسل، ایمان جعفری پویان نوازنده کلارینت، ناصر رحیمی نوازنده فلوت، فلوت آلتو و باس، آرین قیطاسی نوازنده ابوا، شروین مهاجر نوازنده کمانچه، بهزاد رواقی نوازنده تار، پاشا هنجنی نوازنده نی، علی پژوهشگرنوازنده عود، فیروز ویسانلو، سهیل فقیه نصیری نوازندگان گیتار نایلون و استیل، مسعود همایونی و سهیل فقیه نصیری نوازندگان گیتار الکتریک، احسان بیرقدار، مهسا وحدت، مرجان وحدت، صبا ضامنی آواها، احسان بیرقدار نوازندگان هنگ درام و لی اوت دیجیتال، رضا فرهادی، جواد صفری، میلاد فرهودی و علی پور مقدم صدابرداران گروه اجرایی آلبوم «همه این روزها» را تشکیل می دهند.

آلبوم موسیقی «همه این روزها» به آهنگسازی کارن همایونفر با مجوز انتشار ۹۵۲۳۴۳۹ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توسط موسسه پیانو هفت منتشر و مرکز نشر و پخش جوان این اثر را در بازار موسیقی توزیع می کند.  

 

منبع : خبرگزاری مهر

کارن همایونفر,همایونفر,همه این روزها,بصیر فقیه نصیری,پیانو هفت,موسسه پیانو هفت,خشم و هیاهو,فیلم خشم و هیاهو,آهنگ فیلم خشم و هیاهو,هومن سیدی,خانوم,فیلم خانوم,آهنگ فیلم خانوم,تینا پاکروان,مردی برای تمام فصول, فیلم مردی برای تمام فصول,آهنگ فیلم مردی برای تمام فصول, بهمن فرمان آرا,نقش نگار,فیلم نقش نگار,آهنگ فیلم نقش نگار,عطشانی,شیفت شب,فیلم شیفت شب,آهنگ فیلم شیفت شب,نیکی کریمی,من,فیلم من,آهنگ فیلم من,سهیل بیرقی,مدینه,سریال مدینه,آهنگ سریال مدینه,سیروس مقدم,چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت,وحید جلیلوند,نفس گرم,محمد مهدی عسگرپور,تنهایی لیلا,سریال تنهایی لیلا,آهنگ سریال تنهایی لیلا,محمد حسین لطیفی,استراحت مطلق,عبدالرضا کاهانی,ناخواسته,برزو نیک نژاد,این سیب هم برای تو,سیروس الوند,نیمه شب اتفاق افتاد,تینا پاکروان,باهر,حسین آخوندپور,علی جعفری پویان,همایون رحیمیان,نیما زاهدی,پدرام فریوسفی,عماد نکویی,میلاد عالمی,امین غفاری,سهراب برهمندی,میثم مروستی,کریم قربانی,آتنا اشتیاقی,مهرداد عالمی,ایمان جعفری پویان,ناصر رحیمی,آرین قیطاسی,شروین مهاجر,بهزاد رواقی,پاشا هنجنی,علی پژوهشگر,فیروز ویسانلو,مسعود همایونی,سهیل فقیه نصیری,مهسا وحدت,مرجان وحدت,صبا ضامنی,احسان بیرقدار,رضا فرهادی,جواد صفری,میلاد فرهودی,علی پور مقدم
آمار بازدید : 1,613
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500