ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : یک‌شنبه 1 اسفند 1395 - ساعت 10:42:56
چاپ خبر

سوپرایز «دنگ شو» در کنسرت برج میلاد

گروه «دنگ‌شو»، روز 26 اسفندماه آخرین کنسرت سال جاری را به خوانندگی میلاد باقری و طاها پارسا در برج میلاد تهران روی صحنه می‌برد. اما این اجرا در حقیقت اولین کنسرت از آلبوم جدید آنها است و «دنگ‌شو» به میزبانی برج میلاد یک رونمایی مختصر از قطعات جدیدش خواهد داشت.

سوپرایز «دنگ شو» در کنسرت برج میلاد

به گزارش مای ریتم و به نقل از موسیقی ما، تولید دومین آلبوم رسمی این گروه به پایان رسیده و به زودی پس از اتمام مراحل اداریِ صدور مجوز، با همت شرکت «آوای فروهر» روانه بازار می‌شود. البته هنوز زمان دقیق انتشار این مجموعه و نام آن مشخص نشده است.

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که آلبوم جدید «دنگ‌شو»، 9 قطعه باکلام و یک قطعه بی‌کلام دارد که طاها پارسا و میلاد باقری آثار این مجموعه را اجرا کرده‌اند. اشعار هم از سروده‌های افشین یداللهی، طاها پارسا، سعدی و عطار نیشابوری است. گروه «دنگ‌شو» هم آهنگسازی و تنظیم قطعات این مجموعه را انجام داده است. صبا صمیمی، خشایار روانگر، سروش عدل، ماکان خوی‌نژاد، آیدین ترکیان و اسحاق چگینی، نوازندگان این آلبوم هستند که ضبط و میکس و مسترینگ قطعات آلبوم جدید «دنگ‌شو» در استودیو «صبا» و توسط کاوه عابدین انجام شده است.

اولین آلبوم رسمی گروه دنگ‌شو پس از «شیراز چل‌ساله» و «دلتنگ‌شو»، به نام «اتاق گوشواره» پاییز سال 93 به بازار عرضه شد و آنها در ادامه توانستند تور کنسرت‌های خود را در تهران و سایر شهرهای کشور روی صحنه ببرند. از سوی دیگر طی این مدت، گروه دنگ‌شو تغییر و تحولاتی در زمینه خواننده داشت که گمانه‌ زنی‌های زیادی هم در این زمینه وجود داشت. اما نهایتاً میلاد باقری و طاها پارسا قطعات آلبوم چهارم دنگ‌شو را خواندند.

منبع: موسیقی ما

برای شنیدن و در صورت تمایل آثار گروه «دنگ شو» اینجا را کلیک کنید.

گروه دنگ شو,دنگ شو,کنسرت دنگ شو,آلبوم دنگ شو,آلبوم جدید دنگ شو,چهارمین آلبوم دنگ شو,میلاد باقری,طاها پارسا,برج میلاد,آوای فروهر,شرکت آوای فروهر,افشین یداللهی,سعدی,عطار,صبا صمیمی,خشایار روانگر,سروش عدل,ماکان خوی‌ نژاد,آیدین ترکیان,اسحاق چگینی,استودیو صبا,کاوه عابدین,شیراز چل‌ساله,آلبوم شیراز چل‌ساله,دانلود آلبوم شیراز چل‌ساله,شیراز چل‌ساله دنگ شو,دانلود آلبوم شیراز چل‌ساله دنگ شو,آلبوم دلتنگ‌شو,دانلود آلبوم دلتنگ‌شو,آلبوم دلتنگ‌شو دنگ شو,دانلود آلبوم دلتنگ‌شو دنگ شو,اتاق گوشواره,آلبوم اتاق گوشواره,آلبوم اتاق گوشواره دنگ شو,دانلود آلبوم اتاق گوشواره,دانلود آلبوم اتاق گوشواره دنگ شو
آمار بازدید : 1,249
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500