ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : دوشنبه 2 اسفند 1395 - ساعت 13:39:44
چاپ خبر

زندوکیلی در استقبال از بهار «رویای بی تکرار» را به روی صحنه می برد

کنسرت علی زندوکیلی با اجرای قطعات آلبوم «رویای بی‌تکرار» برگزار می‌شود.

زندوکیلی در استقبال از بهار «رویای بی تکرار» را به روی صحنه می برد

علی زندوکیلی که به تازگی آلبوم جدید خود به نام «رویای بی‌تکرار» را روانه بازار موسیقی کشور کرده است، در جدیدترین اجرای زنده خود با اجرای قطعات این آلبوم در تاریخ 23 اسفند و در برج میلاد پذیرای دوستدارانش خواهد بود.

محمود شبیری - مدیر برنامه‌های علی زندوکیلی- در این باره گفت: «قرار بود در کنسرت قبلی بخش اعظمی از اجرا را به آلبوم جدید اختصاص دهیم ولی متاسفانه موفق به انتشار آلبوم در تاریخ مقرر نشدیم. با این اوصاف باز هم حدود 4 قطعه از آلبوم را در حالی که به صورت رسمی منتشر نشده بود، در سالن اجرا کردیم. ولی در اجرای پیش رو تصمیم داریم که با رپتواری متفاوت و اجرای آثار جدید به دیدار دوستداران همیشه محترم علی زندوکیلی برویم و این اجرا قطعا تفاوت های زیادی با کنسرت قبلی خواهد داشت.»

گفتنی‌است جدیدترین آلبوم علی زندوکیلی در 12 قطعه به نام های: آتش در آب، بی تابانه، لالایی، رویای بی تکرار، جدایی، لحظه شیرین، نمی آیی، جانانه، آه سرد، عطر خاطره، آهسته آهسته، نجوای چوپان منتشر شده است که ترانه های آنرا افشین مقدم، حسین غیاثی، پرستو حراجی اصل، داوود غلامی و فراز حلمی سروده اند. در بخش آهنگسازی و تنظیم این آلبوم نیز علاوه بر خود علی زندوکیلی و گروه زند، هنرمندانی چون علیرضا افکاری، محمد زندوکیلی، فراز حلمی، یاشار یاری و سعید زمانی همکاری داشته اند.

سینا و سحاب علم، رامتین اتابکی، شایان ریاحی، افشین بابایی و امید غفاریان خرم نیز نوازندگانی هستند که در این آلبوم ساز زده اند.

این کنسرت به همت موسسه «رنگین کمان هنر جوان» و به تهیه کنندگی «سپهر صاحبی» برگزار خواهد شد.

منبع : موسیقی ما

برای شنیدن آنلاین آلبوم «رویای بی تکرار» علی زندوکیلی اینجا را کلیک کنید.

علی زند وکیلی,زندوکیلی,کنسرت علی زند وکیلی,کنسرت زندوکیلی,علی زندوکیلی,رویای بی تکرار,آلبوم رویای بی تکرار,آلبوم رویای بی تکرار علی زندوکیلی,برج میلاد,محمود شبیری,آتش در آب,بی تابانه,لالایی,رویای بی تکرار,جدایی,لحظه شیرین,نمی آیی,جانانه,آه سرد,عطر خاطره,آهسته آهسته,نجوای چوپان,آهنگ آتش در آب,آهنگ بی تابانه,آهنگ لالایی,رویای بی تکرار,آهنگ جدایی,آهنگ لحظه شیرین,آهنگ نمی آیی,آهنگ جانانه,آهنگ آه سرد,آهنگ عطر خاطره,آهنگ آهسته آهسته,آهنگ نجوای چوپان,افشین مقدم,حسین غیاثی,پرستو حراجی اصل,داوود غلامی,فراز حلمی,گروه زند,علیرضا افکاری,محمد زندوکیلی,یاشار یاری,سعید زمانی,سینا علم,سحاب علم,رامتین اتابکی,شایان ریاحی,افشین بابابیی,امید غفاریان خرم,سپهر صاحبی
آمار بازدید : 1,349
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500