ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : سه‌شنبه 3 اسفند 1395 - ساعت 10:14:43
چاپ خبر

تلنگری در موسیقی پاپ، با همکاری محسن یگانه

«تلنگر» عنوان تازه ترین اثر موسیقایی مهرداد شهسوارزاده خواننده موسیقی پاپ کشورمان است که به زودی در بازار موسیقی کشورمان منتشر می شود.

تلنگری در موسیقی پاپ، با همکاری محسن یگانه

آلبوم موسیقی «تلنگر» به عنوان چهارمین آلبوم مستقل مهرداد شهسوارزاده در مقام تهیه کننده و خواننده طی روزهای آینده توسط شرکت «سل فا» به مدیریت مجید طوسی در دسترس علاقه مندان موسیقی پاپ قرار می گیرد. این آلبوم شامل ۱۰ قطعه موسیقی با ترانه هایی از بابک صحرایی، محسن یگانه، امیر ارجینی، حدیث دهقان، محمدکاظمی، لیلا رضایی، شهاب اناری و امیر بذرافشان است.

شهاب اکبری آهنگساز، محسن یگانه، مهرداد شهسوارزاده، حسین قربان پور و مهدی رامشک به عنوان تنظیم کننده در این آلبوم حضور دارند، ضمن اینکه نیما اورکی نوازنده جوان پیانو که به تازگی در رویدادهای بین المللی عناوینی را کسب کرده به عنوان آهنگساز و تنظیم کننده یکی از قطعات، در آلبوم حضور دارد.

مهرداد شهسوارزاده از جمله خوانندگان موسیقی پاپ کلاسیک است که سال ۷۷ با آلبوم «شوکا» وارد عرصه موسیقی شد. وی از جمله شاگردان زنده یاد بابک بیات به شمار می رود که  سال ۸۴ با اثر «دریا» مورداستقبال مخاطبان قرار گرفت. او طی سال های بعد آلبوم «فال» را نیز را وارد بازار موسیقی کرد. این خواننده سال ۸۲ در سریال «خاکستر و باد» در تیتراژ پایانی با ناصر عبداللهی قطعه ای مشترک را اجرا کرد که آلبوم موسیقی آن توسط شرکت سروش منتشر شد .

منبع : خبرگزاری مهر

تلنگر,آلبوم تلنگر,مهرداد شهسوارزاده,موسیقی پاپ,سل فا,مجید طوسی,بابک صحرایی,محسن یگانه,امیر ارجینی,حدیث دهقان,محمدکاظمی,لیلا رضایی,شهاب اناری,امیر بذرافشان,شهاب اکبری,حسین قربان پور,مهدی رامشک,نیما اورکی,بابک بیات,آلبوم فال,خاکستر و باد,ناصر عبداللهی
آمار بازدید : 1,234
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500