ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : چهارشنبه 4 اسفند 1395 - ساعت 09:27:23
چاپ خبر

گردهمایی در روز تولد پدر عود ایران / گروه موسیقی «نریمان» از برگزاری کنسرت تا تدوین آلبوم جدید

سرپرست گروه موسیقی«نریمان» از برگزاری مراسم یادبود به مناسبت تولد استاد نریمان، انتشار یک آلبوم جدید و برگزاری چند کنسرت سخن گفت.

گردهمایی در روز تولد پدر عود ایران / گروه موسیقی «نریمان» از برگزاری کنسرت تا تدوین آلبوم جدید

گلناز جمشیدی سرپرست گروه موسیقی «نریمان» با اشاره به تازه ترین فعالیت های این گروه بیان کرد: گروه موسیقی «نریمان» بین سال های ۸۳ و ۸۴  فعالیت های خود را در عرصه موسیقی آغاز کرد و طی این سال‌ها در فستیوال ها و رویدادهای مختلفی نیز شرکت کردیم و تلاش کردیم این فعالیت ها به شکل مستمری در عرصه موسیقی انجام گیرد.

وی درباره دلیل انتخاب نام گروه توضیح داد: با توجه به شان و منزلتی که زنده‌یاد منصور نریمان نوازنده صاحب نام عود در عرصه موسیقی کشورمان داشته نام این استاد را برای فعالیت هایش انتخاب کرده است.

سرپرست گروه موسیقی «نریمان» ادامه داد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته ما بنا داریم اردیبهشت سال آینده کنسرتی را برگزار کنیم که در این برنامه دو بخش سازی و آوازی خواهیم داشت و طی آن آثاری به آهنگسازی علی پژوهشگر و بنده برای مخاطبان با خوانندگی امیر صادقین و همخوانی فایزه کامیاب اجرا می شود. البته عمده توجه ما در بخش اول کنسرت بخش سازی است چراکه ما بر این باوریم بخش سازی یکی از مهجورترین عناصر موسیقی ایرانی است که متاسفانه توجه چندانی به آن نمی شود و ما تلاش داریم تا به سهم خود به بهبود فضای موجود کارهایی را انجام دهیم.

تدوین آلبومی با صدای سالار عقیلی

جمشیدی عنوان کرد: یکی دیگر از فعالیت های گروه تولید یک اثر موسیقایی به خوانندگی سالار عقیلی است که اگر برنامه ریزی ها طبق روال پیش رود تا تابستان سال آینده منتشر می شود. تمامی مراحل مربوط به ضبط آلبوم طی ماه های گذشته انجام گرفته و ما هم اکنون در مرحله میکس و مسترینگ هستیم و اگر مشکل خاصی وجود نداشته باشد آلبوم پس از دریافت مجوزهای لازم تیر و مرداد سال آینده منتشر می شود.

وی افزود: ما برای تابستان سال آینده نیز برنامه دیگری با عنوان «تیرچنگی» داریم که قرار است در ابتدا به صورت اجرای زنده و بعد در قالب یک آلبوم روانه بازار موسیقی شود. البته صحبت هایی با بهزاد فراهانی برای حضور در اجرای زنده برنامه به عنوان راوی انجام گرفته که امیدوارم بتوانیم در خدمت او باشیم.

سرپرست گروه موسیقی «نریمان» با اشاره به فعالیت های این مجموعه موسیقایی تا پایان سال جاری توضیح داد: با توجه به اینکه روز ۲۰ اسفندماه مصادف با سالروز تولد استاد منصور نریمان است تصمیم گرفته‌ایم ویژه برنامه ای برای این مناسبت برگزار کنیم که ضمن دعوت از خانواده زنده یاد نریمان از شاگردان او و برخی از نوازندگان، چند برنامه موسیقایی خواهیم داشت که اطلاعات برنامه و مکان برگزاری طی روزهای آینده برای علاقه مندان اطلاع رسانی می شود.

منبع : خبرگزاری مهر

منصور نریمان,استاد نریمان,سالگرد منصور نریمان,گروه نریمان,گلناز جمشیدی,علی پژوهشگر,امیر صادقین,فایزه کامیاب,سالار عقیلی,تیر چنگی,بهزاد فراهانی
آمار بازدید : 1,179
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500