ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : چهارشنبه 4 اسفند 1395 - ساعت 09:59:50
چاپ خبر

«نیما علامه» برای نخستین بار به روی صحنه می رود

نیما علامه از خواننده‌های جوان موسیقی، پس از سال‌ها فعالیت در عرصه موسیقی نخستین کنسرت خود را برگزار می‌کند.

«نیما علامه» برای نخستین بار به روی صحنه می رود

نیما علامه پس از چند سال حضور در موسیقی و انتشار آثارش در فضای مجازی، چند روز پیش موفق شد اولین آلبوم رسمی‌اش با عنوان «مبارکم باشه» را روانه بازار موسیقی کشور کند و حال قرار است در آستانه سال جدید، قطعات این آلبوم و محبوب‌ترین آثارش را برای مخاطبینش بخواند.


کنسرت خواننده قطعه مشهور «سخته»، یکشنبه بیست و دو اسفند به تهیه‌کنندگی «کوروش مافی کیان» و «امید میرزایی» و به همت موسسه «آوای ترنم یونا» در سالن اریکه ایرانیان برگزار خواهد شد.


علامه درباره این کنسرت گفت: «هرچند من از سال‌ها پیش تجربه اجرا در جشنواره‌ها و همایش‌های مختلف را داشته‌ام، اما این نخستین رویارویی من با مخاطبینم در قالب کنسرت است و از این بابت بسیار خوشحالم. از طرفی سالن اریکه ایرانیان جایی است که بسیاری از خوانندگان سرشناس موسیقی پاپ، اجراهایشان را از آنجا شروع کرده‌اند و برای من اجرا در چنین سالن معتبری مایه خرسندی است. همه تلاش و توانم را به کار می‌گیرم تا در کنار مخاطبینی که به سالن می‌آیند شب خاطره‌انگیزی رقم بزنیم.»

«محسن افشار» که سرپرستی گروه پُرکار «آرپژ» را بر عهده دارد و در این سال‌ها با بیشتر خوانندگان سرشناس موسیقی پاپ همکاری کرده، سرپرستی ارکستر نیما علامه در این کنسرت را بر عهده خواهد داشت.

منبع: رسانه نوا

نیما علامه,کنسرت نیما علامه,مبارکم باشه,آلبوم مبارکم باشه, آلبوم مبارکم باشه نیما علامه,آهنگ سخته,آهنگ سخته نیما علامه,کوروش مافی کیان,امید میرزایی,آوای ترنم یونا,سالن اریکه ایرانیان,محسن افشار,آرپژ,گروه آرپژ
آمار بازدید : 1,008
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500