ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : چهارشنبه 4 اسفند 1395 - ساعت 10:10:10
چاپ خبر

«روزبه نعمت اللهی» از یک بازگشت قدرتمند خبر داد

خواننده آلبوم «داروگ» از برنامه‌ریزی برای انتشار آلبوم جدید و برگزاری اجراهای زنده‌اش در سال آینده خبر داد.

«روزبه نعمت اللهی» از یک بازگشت قدرتمند خبر داد

روزبه نعمت‌اللهی که پیش از این آلبوم های «سرزمین مادری»، «هفته عاشقی»، «داروگ» و «عمو زنجیرباف» را روانه بازار موسیقی کشور کرده بود و در ماه‌های گذشته در تکاپوی انتشار تک آهنگ های خود در فضای مجازی بود، درباره روند فعالیت‌های هنری و کاری خود گفت: «فعلاً در غار خودم و در حال برنامه‌ریزی برای یک بازگشت قدرتمند هستم . کارهایم را از سال آینده شروع می‌کنم. شاید قبل از سال جدید یک یا دو قطعه داشته باشم ولی برنامه‌ریزی برای آلبوم و کنسرت را به سال آینده موکول کرده‌ام.»

نعمت‌اللهی افزود: «این دو قطعه جدید که قرار است تا پایان سال منتشر کنم، فضای همیشگی کارهایم را همراه با تفاوت‌های ویژه‌ای دارند ولی اصل کاری که به آن فکر می‌کنم کنسرت است و انشاالله از سال آینده شروع می‌شود.»

خواننده «نفس نفس» در انتهای صحبت‌های خود درباره آلبوم جدیدش گفت: «آلبوم جدیدی را تقریباً آماده کرده‌ام و احتمالاً در سال جدید منتشر شود. این آلبوم آخرین ایده‌های فکری من را شامل می‌شود و برای آن تلاش‌های زیادی انجام شده است.»

منبع : موسیقی ما

برای شنیدن آثار روزبه نعمت اللهی اینجا را کلیک کنید.

روزبه نعمت اللهی,داروگ,آلبوم داروگ,آلبوم داروگ روزبه نعمت اللهی,سرزمین مادری,هفته عاشقی,عمو زنجیرباف,آلبوم سرزمین مادری,آلبوم هفته عاشقی,آلبوم عمو زنجیرباف,آلبوم سرزمین مادری روزبه نعمت‌اللهی,آلبوم هفته عاشقی روزبه نعمت‌اللهی,آلبوم عمو زنجیرباف روزبه نعمت‌اللهی,کنسرت روزبه نعمت اللهی
آمار بازدید : 1,176
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500