ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : یک‌شنبه 8 اسفند 1395 - ساعت 11:15:33
چاپ خبر

خاطره بازی «حامی» با بهترین هایش در تالار وحدت

«حمید حامی» شب گذشته در نخستین شب از کنسرت خود، در تالار وحدت با هوادارانش تجدید دیدار کرد.

خاطره بازی «حامی» با بهترین هایش در تالار وحدت

هفتمین روز اسفند ماه، تالار وحدت میزبان حمید حامی و ارکسترش بود. ساعت 30: 21 شنبه‌ شب مخاطبان موسیقی پاپ- کلاسیک به تالار وحدت آمده بودند تا به همت شرکت کامیاب بهاران قطعاتی خاطره‌انگیز را از خواننده محبوبشان بشنوند.

با به صدا درآمدن زنگ، یک به یک صندلی‌ها پر شدند. صندلی‌های قرمز رنگ روی صحنه نیز در میان نور ملایم چند چراغ، منتظر آمدن نوازندگان بودند. نوازندگان و سپس حامی در میان تشویق جمعیت وارد شدند.

حمید حامی که شب قبل از اجرای زنده‌اش در تهران با انتشار کنداکتور قطعاتی که قرار است در این کنسرت اجرا شوند در صفحات شخصی‌اش، عنوان کرده بود: «خاطره‌ها را هم‌صدا با هم می‌خوانیم»، در ابتدای این کنسرت با قطعه «هم گریه» روی صحنه آمد. این قطعه که از ساخته‌های زنده‌ یاد بابک بیات بود، توانست یخ سالن را بشکند و جمعیت را با خود همراه کند.

حامی پس از ادای احترام به حاضرین گفت: «اجرا در تالار وحدت همیشه آروزی من بود و این روزها که تقریبا هر چند ماه یکبار در آن به اجرای برنامه می پردازم، احساس خوشایندی دارم و لذت می‌برم.»

وی افزود: «بزرگی به پول و قدرت و قد و وزن آدم‌ها نیست. بزرگی به دل آدم‌هاست و امشب می‌خواهم یکی از این آدم‌های بزرگی را که همیشه در کنار من بوده و حمایتم کرده را در همین ابتدای کنسرت به همه معرفی کنم و خواهش می کنم به احترامش از جایتان بلند شوید و برایش دست بزنید. رضاتاجبخش یکی از همین آدم‌های بزرگی است که در همه این سال‌ها او را می‌شناسم و برایم محترم است.»

سرپرست ارکستر حامی در حالی که مشخصا غافلگیر شده بود، پس از این معرفی و تقدیر باشکوه به سمت حامی آمد و او را در آغوش گرفت تا صدای تشویق‌ ها شدت بیشتری را به خود بگیرند.

«پرستش» دومین قطعه شب بود. ترانه افشین یداللهی با همراهی صدای جمعیت و حامی شروع به خواندن شد و پس از آن، کلیپ قطعه «خواب سیاه» بر روی پرده نقش بست و صدای پیانو رضا تاجبخش شروع‌ کننده ملودی شد. تشویق حاضران در انتهای این قطعه نشان‌ دهنده رضایتشان از شروع این کنسرت بود.

«سفر»، «گلایه‌ای نمی‌کنم» و «دلم گرفت» قطعات بعدی اجرا شده در این کنسرت بودند و حامی پس از اجرای قطعه پرطرفدار «دلم گرفت» که موسیقی پر خاطره فیلم «سام و نرگس» بود، رو به حاضرین گفت: «ترانه سرای این اثر اهورا ایمان است و همیشه دوست داشتم ایشان به کنسرت من بیایند و امیدوارم در اجراهای بعدی ایشان را در سالن ببینیم.»

این خواننده پس از اجرای هر کدام از آثارش در اقدامی قابل تحسین، ترانه‌سرا و آهنگساز آثارش را معرفی می‌کرد و هنگام معرفی «بابک بیات» حضار به شکلی ویژه این هنرمند مولف و قدیمی را تشویق کردند.

«زمستون»، پرشور اجرا شد و در آخرین ماه سال به وحدت گرما بخشید. سپس حامی قطعه «سوگند» را به برادرش تقدیم کرد. این قطعه با پیانو نوازی زیبای رضا تاجبخش به عنوان آخرین قطعه بخش اول اجرا شد. و پس از آن ارکستر با استراحتی کوتاه به روی صحنه بازگشت.

اجرای قطعه‌ای جدید که حامی از کنسرت قبلی‌ اش، قول اجرای آن را داده بود، غافلگیری دوستداران این خواننده بود که با ترانه‌ای از بابک صحرایی در سالن اجرا شد و حامی پیش از اجرای آن رو به حضار گفت: «این قطعه جدید را قرار بود منتشر کنیم؛ ولی ماجرای اخذ مجوز آن باعث شد کمی انتشارش با تاخیر روبرو شود. از شما بزرگواران هم درخواست می‌کنم که از این اثر تصویربرداری نکنید تا در زمان مقرر و در بهترین کیفیت منتشر شود و در اختیار شما قرار بگیرد.» 

«شوق تنهایی»، قطعه جدید حامی با فضایی عاشقانه و تلخ اجرا شد که با تشویق دوستدارانش همراه بود و این خواننده از انتشار رسمی این اثر در روزهای آینده خبر داد.

پس از آن، «غزل» قطعه پرطرفداری بود که‌ صدای حاضران را بلند کرد و بعد از آن، نوبت به «فقط نگاه می‌کنم» رسید. در ادامه نور صحنه کم و قطعه «گل مینا» شروع به نواختن شد. آرشه ویولن‌ها صدای پیانو را همراهی کردند. این قطعه به‌ خوبی اجرا شد و تحسین حاضران را در میانه برانگیخت.

با وجود مشخص بودن قطعات اجرای امشب نام «لالایی» از ابتدای شروع کنسرت، از هر سوی سالن به گوش می‌رسید. حامی از برادرزاده کوچکش خواست به روی صحنه بیاید و قسمتی از «لالایی» را خواند.

«یاد من باش» با ترانه‌ای از یغما گلرویی قطعه بعدی بود. دو تا از قطعات رپرتوآر به دلیل کم بود وقت حذف شد و «دیوونگی»٬ «لیلای من کو» دو قطعه پایانی اجرای حامی شدند.

رضا لمعانی نوازنده گیتار، کسری سبک تکین نوازنده گیتار باس، علیرضا میرآقا نوازنده پرکاشن و ترومپت، امیرمیلاد نیکزاد نوازنده درامز، ترانه پور یوسف نوازنده فلوت، علی جعفری پویان، تینا جامه گری، دانیال جورابچی، سانوا عندلیبی و نوید شعبان‌زاده نوازندگان ویولن، بهرنگ معتمدی نوازنده ویولنسل اعضای ارکستر حامی را تشکیل می‌دادند که به سرپرستی رضا تاجبخش نوازنده پیانو، در کنار یکدیگر نواختند.

بابک صحرایی و آرزو نبوت مهمانان این کنسرت بودند.

لازم به ذکر است «حمید حامی» یکشنبه هشتم اسفند ماه نیز بار دیگر در تالار وحدت به روی صحنه می رود.

منبع: هنر آنلاین

برای پخش آنلاین و در صورت دلخواه دانلود آثار «حمید حامی» اینجا را کلیک کنید.

حمید حامی,حامی,کنسرت حمید حامی,کنسرت حامی,تالار وحدت,آهنگ هم گریه,آهنگ هم گریه حامی,دانلود آهنگ هم گریه,دانلود آهنگ هم گریه حامی,رضا تاجبخش,آهنگ پرستش,آهنگ پرستش حامی,دانلود آهنگ پرستش,دانلود آهنگ پرستش حامی,آهنگ خواب سیاه,آهنگ خواب سیاه حامی,دانلود آهنگ خواب سیاه,دانلود آهنگ خواب سیاه حامی,افشین یداللهی,آهنگ سفر,آهنگ سفر حامی,دانلود آهنگ سفر,دانلود آهنگ سفر حامی,آهنگ فیلم سام و نرگس,فیلم سام و نرگس,اهورا ایمان,آهنگ گلایه ای نمی کنم,آهنگ گلایه ای نمی کنم حامی,دانلود آهنگ گلایه ای نمی کنم,دانلود آهنگ گلایه ای نمی کنم حامی,آهنگ دلم گرفت,آهنگ دلم گرفت حامی,دانلود آهنگ دلم گرفت,دانلود آهنگ دلم گرفت حامی,بابک بیات,آهنگ زمستون,آهنگ زمستون حامی,دانلود آهنگ زمستون,دانلود آهنگ زمستون حامی,آهنگ سوگند,آهنگ سوگند حامی,دانلود آهنگ سوگند,دانلود آهنگ سوگند حامی,آهنگ شوق تنهایی,آهنگ شوق تنهایی حامی,دانلود آهنگ شوق تنهایی,دانلود آهنگ شوق تنهایی حامی,آهنگ غزل,آهنگ غزل حامی,دانلود آهنگ غزل,دانلود آهنگ غزل حامی,آهنگ فقط نگاه می کنم,آهنگ فقط نگاه می کنم حامی,دانلود آهنگ فقط نگاه می کنم,دانلود آهنگ فقط نگاه می کنم حامی,آهنگ لالایی,آهنگ لالایی حامی,دانلود آهنگ لالایی,دانلود آهنگ لالایی حامی,آهنگ یاد من باش,آهنگ یاد من باش حامی,دانلود آهنگ یاد من باش,دانلود آهنگ یاد من باش حامی,آهنگ دیوونگی,آهنگ دیوونگی حامی,دانلود آهنگ دیوونگی,دانلود آهنگ دیوونگی حامی,آهنگ لیلای من کو,آهنگ لیلای من کو حامی,دانلود آهنگ لیلای من کو,دانلود آهنگ لیلای من کو حامی,رضا لمعانی,کسری سبک تکین,علیرضا میرآقا,امیرمیلاد نیکزاد,ترانه پور یوسف,علی جعفری پویان,تینا جامه گری,دانیال جورابچی,سانوا عندلیبی,نوید شعبان‌زاده,بهرنگ معتمدی,بابک صحرایی,آرزو نبوت
آمار بازدید : 1,311
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500