ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : چهارشنبه 18 اسفند 1395 - ساعت 09:39:45
چاپ خبر

نیما مسیحا: ما به کسی خوانندگی آموزش نمی‌دهیم

خواننده پاپ اواخر اسفندماه مستر کلاس‌هایی را برای پرورش خواننده در بنیاد رودکی برگزار خواهد کرد.

نیما مسیحا: ما به کسی خوانندگی آموزش نمی‌دهیم

نیما مسیحا درباره کلاس‌های پیشرفته خود گفت: مستر کلاس به معنای آن است که ما به کسی خوانندگی آموزش نمی‌دهیم. کسانی که به این کلاس‌ها مراجعه می‌کنند باید خواننده باشند. ما تنها سعی می‌کنیم تجربیات خود را به آن‌ها منتقل کنیم. قرار است از طرف بنیاد رودکی مدرکی به شرکت‌کنندگان داده شود. مسترکلاس‌هایی هم در شهرستان‌ها برگزار خواهیم کرد. این مسترکلاس شروعی تازه برای ورود دوباره‌ام به عرصه موسیقی است.

خواننده پاپ افزود: ما قطعه‌ای را به صورت رایگان به نفر برگزیده اهدا می‌کنیم که شعر آن از بابک صحرایی، ملودی از علیرضا قرایی‌منش و تنظیم از علیرضا اسکندری است. در زمان خواندن این قطعه به عنوان ناظر حضور دارم. قرار است مجوز قطعه را بنیاد رودکی بگیرد و به صورت رسمی آن را منتشر کند.

وی ادامه داد: قرار است از مراحل برگزاری کارگاه فیلمبرداری شود و این فیلم در اختیار شرکت‌کنندگان قرار داده شود. این مستر کلاس‌ها دوره کامل نیست. ما در آینده دوره‌های کامل را برگزار خواهیم کرد. قرار است برای شرکت‌کنندگان این کلاس‌ها گواهی صدور را صادر کنیم. از بین شرکت‌کنندگان نفرات برگزیده انتخاب می‌شوند که از آن‌ها جداگانه تقدیر خواهیم کرد.

مسیحا در پایان گفت: این مستر کلاس ۲۶ و ۲۷ اسفندماه در تهران برگزار می‌شود و ملیکا تهرانی و سبحان اکرامی از مدرسانی هستند که ما را در این کارگاه آموزشی همراهی خواهند کرد.

منبع: هنر آنلاین

نیما مسیحا,مستر کلاس نیما مسیحا,بابک صحرایی,علیرضا قرایی‌ منش,علیرضا اسکندری,ملیکا تهرانی,سبحان اکرامی
آمار بازدید : 1,067
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500