ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : جمعه 20 اسفند 1395 - ساعت 17:07:41
چاپ خبر

برج آزادی میزبان کنسرت نوروزی «داماهی»

مجموعه برج آزادی در ایام نوروز و در قالب ویژه برنامه «نوروز با آزادی»، 6 فروردین میزبان کنسرت گروه موسیقی «داماهی» به سرپرستی دارا داریی و خوانندگی رضا کولغانی خواهد شد.

برج آزادی میزبان کنسرت نوروزی «داماهی»

گروه موسیقی داماهی که چند سالی است با تلفیق موسیقی جز و پاپ در عرصه موسیقی تلفیقی فعالیت می کند، تاکنون اجراهای موفقی را روی صحنه برده است. این گروه همچنین انتشار آلبوم «داماهی» را در سال 1394 در کارنامه کاری خود دارد.

کنسرت نوروزی گروه موسیقی «داماهی» به سرپرستی «دارا دارایی» و خوانندگی «رضا کولغانی» 6 فروردین از ساعت 20:00 در سالن اصلی برج آزادی برگزار خواهد شد و در صورت استقبال علاقمندان امکان تمدید این اجرا وجود دارد. 

به نقل از روابط عمومی برج آزادی، دارا دارایی (سرپرست و نوازنده گیتار بیس)، ابراهیم علوی (عود و گیتار)، آرش پژند مقدم (درامز)، همایون نصیری (پرکاشن) و حمزه یگانه (کیبورد و بنجو)، رضا کولغانی را در اجرای نوروزی داماهی همراهی می کنند. همچنین قرار است در این کنسرت قطعاتی چون: دیوانه، سوگند، مردن مردانه، جاده لغزنده و ... اجرا شود؛ این در حالی است که آهنگسازی و تنظیم تمامی قطعات داماهی، به صورت گروهی انجام می شود.

علاقمندان می‌توانند جهت تهیه بلیت این اجرا به سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com مراجعه کنند.

منبع: هنر آنلاین

داماهی,گروه داماهی,کنسرت داماهی,کنسرت گروه داماهی,برج آزادی,دارا دارایی,ابراهیم علوی,آرش پژند مقدم,همایون نصیری,حمزه یگانه,رضا کوغلانی
آمار بازدید : 1,194
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500