ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : شنبه 21 اسفند 1395 - ساعت 11:40:20
چاپ خبر

کنسرت بازیگر سلام بمبئی در سالن میلاد

محمدرضا گلزار در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران، با اجرای کنسرت دیداری با هواداران خود در پایتخت داشت.

کنسرت بازیگر سلام بمبئی در سالن میلاد

محمدرضا گلزار بازیگر مطرح کشور که اواخر دی‌ماه نخستین کنسرت خود را در تالار شهید آوینی شهر بندرعباس برگزار کرده بود، شب گذشته دومین کنسرت رسمی خود را بعد از حدود دو دهه فعالیت حرفه‌ای در حوزه موسیقی، در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه برد.
  
دومین کنسرت رسمی محمدرضا گلزار به تهیه‌کنندگی موسسه اکسیر نوین به مدیریت «محمدرضا خانزاده» برگزار شد و «حامد برادران» رهبر ارکستر گروه محمدرضا گلزار بود.

نیم ساعت قبل از حضور محمدرضا گلزار هواداران این خواننده که برای دیدن او لحظه شماری می کردند با جیغ و هورا و تشویق به استقبال این خواننده رفتند.

محمدرضا گلزار که قطعه «باور کن دنیامی» را برای شروع این کنسرت انتخاب کرده بود، پس از اتمام این قطعه به هوادارانش گفت: «سلام خیلی خوشحالم که این خانواده بزرگ گلزاری را دارم و به خاطر محبت‌هایتان ممنونم»

و سپس قطعه «بگو آره» را اجرا کرد.  
 
گلزار در ادامه از هواداران خواست فاتحه‌ای برای مرحوم پاشایی قرائت کنند و بعد آهنگ مشترک «روز برفی» خود را با مرحوم پاشایی برای علاقه‌مندان خود خواند. 
 
پس از آن قطعه «کارو به اینجا رسوندی» اجرا شد. همچنین با خواندن قطعه «چطوری دیوونه»  هیجان خاصی سالن را فرا گرفت. در ادامه گلزار  قطعه «لعنتی» و «دلم شکست از این همه بی تفاوتی» را با همخوانی هواداران اجرا کرد.  
 
مهمانان این کنسرت زانیار خسروی، همچنین به قول گلزار تیم کهکشانی عاشقانه ساره بیات، حسین یاری، پانته آ بهرام، هومن سیدی، یکتا ناصر و منوچهر هادی بودند.  
  
محمدرضا گلزار پیش از این در کنار نوازندگی در گروه موسیقی «آریان»، گروه‌های موسیقی «دارکوب» و «ریزار» را راه‌اندازی کرده و به همراه گروه «ریزار» در چند کنسرت موسیقی نیز به‌عنوان سرپرست به روی صحنه رفته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

محمدرضا گلزار,گلزار,کنسرت محمدرضا گلزار,حامد برادران,محمدرضا خانزاده
آمار بازدید : 1,152
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500